تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مارس 2022 - 16:22
کد خبر : 503355

گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند

گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند

گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند گوگل قصد دارد قابلیت جدیدی برای آزاد کردن فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن‌های اندرویدی ارائه بکند. این قابلیت، امکان آرشیو کردن اپلیکیشن‌ها را فراهم خوا..

گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند

گوگل قصد دارد قابلیت جدیدی برای آزاد کردن فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن‌های اندرویدی ارائه بکند. این قابلیت، امکان آرشیو کردن اپلیکیشن‌ها را فراهم خواهد کرد.

به‌گفته گوگل، هرگاه کاربری بخواهد اپلیکیشنی را که قصد استفاده از آن را ندارد آرشیو کند، سیستم عامل اندروید قسمتی از آن اپلیکیشن را پاک خواهد کرد. این کار باعث خواهد تا ۶۰ درصد از فضای اختصاص‌ یافته به هر اپلیکیشن آزاد بشود.

تفاوت آرشیو کردن با حذف کامل یک اپلیکیشن این خواهد بود که در فرایند آرشیو کردن، اپلیکیشن به‌طور کامل از روی گوشی پاک نخواهد شد و کاربر هر وقت که خواست دوباره می‌تواند آن را بازگردانی کند. در هنگام بازگردانی یک اپلیکیشن نیز همه اطلاعات ذخیره شده در آن بازگردانی خواهد شد.

اندروید

این قابلیت باعث خواهد شد تا کاربران مجبور به حذف کامل یک اپلیکیشن برای آزاد کردن فضای حافظه گوشی خود نشوند. این قابلیت همچنین نیاز کاربران به خرید یک گوشی دیگر با حافظه بیشتر را رفع خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • طراحی بسیار جالب گوگل پیکسل ۷ پرو فاش شد [تماشا کنید]
  • گوگل یک تم بسیار تاریک برای موتور جستجوی خود در اندروید ارائه می کند

گوگل گفته است که هنوز در حال تست این قابلیت است و احتمالا آن را در اواخر ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود این قابلیت بخشی از اندروید ۱۳ باشد و اگر این موضوع صحت داشته باشد به احتمال زیاد در ماه سپتامبر امسال شاهد عرضه آن خواهیم بود.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.