تاریخ انتشار : جمعه 24 دسامبر 2021 - 10:49
کد خبر : 501888

گوگل هم از حضور در رویداد CES 2022 انصراف داد

گوگل هم از حضور در رویداد CES 2022 انصراف داد

گوگل هم از حضور در رویداد CES 2022 انصراف داد ما در حال نزدیک شدن به رویداد CES 2022 هستیم، اما حالا بعد از انصراف شرکت‌های بزرگی مانند فیس بوک، تویبتر، اینتل و لنوو برای حضور در این نمایشکاه، گوگل هم..

گوگل هم از حضور در رویداد CES 2022 انصراف داد

ما در حال نزدیک شدن به رویداد CES 2022 هستیم، اما حالا بعد از انصراف شرکت‌های بزرگی مانند فیس بوک، تویبتر، اینتل و لنوو برای حضور در این نمایشکاه، گوگل هم اعلام کرده است که به‌خاطر ملاحظات سلامتی در این رویداد به‌صورت حضوری شرکت نخواهد کرد. گوگل با انتشار بیانیه‌ای گفته است که با بررسی وضعیت شیوع سویه اومیکرون کرونا به این نتیجه رسیده است که برای حفظ سلامتی کارکنان‌شان بهتر است در این مراسم شرکت نکند.

مطالب مرتبط:

  • گوگل کارمندانی که با زدن واکسن مخالفت کنند را اخراج می‌ کند

  • کاربران به اپل کمتر از گوگل و آمازون اعتماد دارند

عدم حضور گوگل در رویداد CES 2022 مطمئنا خبر خوبی برای برگزارکنندگان این نمایشگاه نخواهد بود، با این‌حال، ما همچنان شاهد برگزاری این رویداد به صورت حضوری در شهر لاس وگاس آمریکا از تاریخ ۵ الی ۸ ژانویه خواهیم بود.

برگزارکنندکان این رویداد اطمینان داده‌اند که مراسم را با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند کرد و شرکت‌کنندگان باید کارت واکسیناسیون کرونا ارائه کنند. سخنگوی این رویداد گفته است:

هدف ما این است که همه شرکت‌های فناوری را ترغیب به حضور در این رویداد بکنیم و این حضور حتما لازم نیست حضوری باشد، بلکه به‌صورت آنلاین هم می‌تواند باشد.

منبع: Engadget

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.