تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 26962

یک دمو رایگان از بازی Immortal Fenyx Rising منتشر شد

یک دمو رایگان از بازی Immortal Fenyx Rising منتشر شد

یوبی‌سافت با وجود این که سالیانه آثار زیادی را عرضه می‌کند و در میان آن‌ها نیز موارد منحصر به فرد بسیاری دیده می‌شود اما حتی گاهی از این قسمت هم می‌توان فراتر رفت. در حقیقت بازی Immortal Fenyx Rising ..

یوبی‌سافت با وجود این که سالیانه آثار زیادی را عرضه می‌کند و در میان آن‌ها نیز موارد منحصر به فرد بسیاری دیده می‌شود اما حتی گاهی از این قسمت هم می‌توان فراتر رفت. در حقیقت بازی Immortal Fenyx Rising یکی از خاص‌ترین آثار این شرکت است که مدتی پیش و در ماه‌های انتهایی سال 2020 میلادی منتشر شد. حال اگر شما مطمئن به تجربه این اثر نیستید، قادر خواهید بود تا دموی آن را دریافت کنید.

این دمو اکنون روی تمام پلتفرم‌ها منتشر شده است. با توجه به جزئیات موجود به نظر می‌رسد که این دمو همان نسخه‌ای است که سال گذشته در اختیار کاربران گوگل استادیا قرار گرفته بود. هیچ اشاره‌ای به مقدار دیتای مورد نیاز نسخه اصلی نشده است و گویا با یک اثر کاملاً مجزا مواجه هستیم.

بازی Immortal Fenyx Rising مدتی پیش برای کاربران رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X و S، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و البته گوگل استادیا منتشر شد. دمو مورد نظر هم‌اکنون روی تمام پلتفرم‌های ذکر شده در دسترس قرار دارد و برخلاف گوگل استادیا به یک نسخه محدود نیست. اولین بسته الحاقی بازی نیز به زودی با نام A New God برای کاربران عرضه خواهد شد.

این اثر با وجود ایجاد انتظارات فراوان، مراحل توسعه و عرضه پرحاشیه‌ای را تجربه کرد. افزون بر تغییر نام در آخرین روزهای عرضه به دلیل تداخل با آثار مشابه، نقدها و نمرات ضد و نقیض و سالیان طولانی انتظار کاربران، همه از مواردی بودند که به شهرت بازی آسیب رساندند و ظاهراً یوبی‌سافت سخت به دنبال بهبود آن است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته یک دمو رایگان از بازی Immortal Fenyx Rising منتشر شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.