تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 6:07
کد خبر : 501384

یک روز در داریا همراه :رفع ایراد گوشی با لذت نوشیدن یک فنجان قهوه

یک روز در داریا همراه :رفع ایراد گوشی با لذت نوشیدن یک فنجان قهوه

چند روزی بود که گوشی سامسونگ همسرم دائم هنگ می‌کرد و یا خود به خود خاموش می‌شد، متوجه شدم پسرم آنقدر برنامه‌ها و بازی‌های عجیب و غیر استاندارد روی گوشی نصب کرده که گوشی به مشکل خورده است.  خوشبختانه از زمان خرید گوشی ما کمتر از یکسال می‌گذشت و گوشی سامسونگ همسرم ۱۸ ماه گارانتی

چند روزی بود که گوشی سامسونگ همسرم دائم هنگ می‌کرد و یا خود به خود خاموش می‌شد، متوجه شدم پسرم آنقدر برنامه‌ها و بازی‌های عجیب و غیر استاندارد روی گوشی نصب کرده که گوشی به مشکل خورده است. 

خوشبختانه از زمان خرید گوشی ما کمتر از یکسال می‌گذشت و گوشی سامسونگ همسرم ۱۸ ماه گارانتی داریا همراه داشت. در نتیجه به سرعت تصمیم گرفتم با پشتیبانی داریا همراه تماس بگیرم و مشکلم را با مرکز تماس داریا مطرح کنم.

اپراتور به من پیشنهاد داد که می‌توانم گوشی را با هزینه داریا همراه پست کنم و آن‌ها هم به سرعت بعد از رفع ایراد، گوشی را به هزینه خودشان برای من ارسال کنند. یا می‌توانم به صورت حضوری به نزدیکترین شعبه داریا بروم. این‌بار دوست داشتم بنا به تعریفی که فروشنده موبایل از تمایزهای پشتیبانی داریا همراه کرده بود خودم به صورت حضوری به داریا بروم و نحوه عملکرد آن‌ها را از نزدیک ببینم.

 

پشتیبانی با لذت اینترنت پرسرعت

با پسرم که عاشق فناوری و تکنولوژی‌های روز بود به دفتر مرکزی داریا همراه در خیابان مطهری رفتیم. در حقیقت باید بگویم داریا هیچ شباهتی به تصوراتم راجع به مراکز پشتیبانی نداشت! از نحوه برخورد دلنشین و مودبانه پذیرشگرها تا امکاناتی که برای رفاه مشتریان وجود داشت، همه چیز شگفت‌آور بود.

به محض وارد شدن و پذیرش، گوشی همسرم در قسمت رفع ایراد ثبت شد. همکاران داریا از ما خواستند در صورتی که زمان کافی  داریم در لابی منتظر بنشینیم چون خوشبختانه مشکل گوشی ما در کمتر از یک‌ساعت حل خواهد شد.

گوشی همراهم را به وایفای رایگان و پرسرعت داریا متصل کردم و با خیال راحت در کافه‌ای که مختص مشتریان داریا است، میهمان داریا شدم .

 

انتظار با طعم هیجان بازی‌های پلی استیشن

در شرایطی که خودم در حال خواندن و چک کردن مطالب در شبکه‌های اجتماعی بودم، پسرم هم در حال بازی با پلی استیشنی بود که در لابی داریا همراه وجود داشت. به نظر می‌رسید پسرم اصلا دوست نداشت که کار رفع ایراد گوشی ما زودتر حل شود!

پذیرشگرها به ترتیب مشکلات گوشی‌ها را بررسی می‌کردند و به واحد رفع ایراد ارسال می‌کردند. حدود یکساعتی با پسرم منتظر نشسته بودیم که گوشی به دستم رسید و من در حالی که با تبلتی که در مقابل هر میز اپراتورهای داریا قرار دارد، در حال امتیاز دادن به پذیرشگر مربوطه بودم به این فکر می‌کردم کاش تمام مراکز پشتیبانی تا این حد مشتری مداری را مدنظر قرار می‌‌دادند.

داریا همراه در واقع تعریف جدیدی از پشتیبانی دستگاه‌های هوشمند را ارائه داده است. پس اگر گوشی سامسونگ خود را با پشتیبانی داریا همراه می‌خرید، ضمن اینکه خیالتان از بابت اصل بودن قطعات راحت خواهد بود، مطمئن باشید در صورت بروز هرگونه مشکلی داریایی‌ها در کنار شما خواهند بود و کار آن‌ها تازه پس از فروش آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.