تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 16:30
کد خبر : 22278

یک پوستر جدید طراحی قسمت پشتی موتورولا اج S را فاش می‌کند

یک پوستر جدید طراحی قسمت پشتی موتورولا اج S را فاش می‌کند

یک پوستر جدید طراحی ..

یک پوستر جدید طراحی قسمت پشتی موتورولا اج S را فاش می‌کند

طبق اطلاعات متشر شده توسط شرکت موتورولا و البته پوستری که به تازگی در سطح اینترنت فاش شده است، گوشی هوشمند اج S فردا ۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) به طور رسمی همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی خواهد شد.

پیش از این تصاویر گوشی هوشمند مذکور بیرون از شرکت منتشر شده بود و کاربران به خوبی آن را ثبت کرده بودند. حال این پوستر جدید، قسمت پشتی دستگاه را به طور کامل نشان می‌دهد که در اولین نگاه می‌توان متوجه دوربین چهارگانه آن شد. پوستر مذکور افزون بر تاریخ انتشار که قبلاً خود شرکت هم آن را تایید کرده بود، تنها نمای پشتی و قسمتی بسیار اندک از نمایشگر را به نمایش می‌گذارد.

دوربین چهارگانه استفاده شده در اج S، موضوع جدیدی نیست و پیش‌تر درون تصاویر فاش شده موتورولا نیو (نام این دستگاه درون مناطق مختلف متفاوت خواهد بود) نیز آن‌ها را دیده بودیم. لازم به ذکر است که اطلاعات موتورولا نیو یا همان اج S توسط گواهینامه‌های آن فاش شده بودند.

گواهینامه‌های FCC و TUV نشان می‌دهند که موتورولا اج S به وای فای ۶، شبکه ۵G، بلوتوث، NFC و GNSS مجهز خواهد بود. تشخیص باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۰ وات نیز چندان در این گواهینامه‌ها سخت نیست. گزارش‌های قدیمی‌تر ادعا می‌کردند که این دستگاه پرچم‌دار از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین سه‌گانه با محوریت لنز ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این حال تصاویر فاش شده جدید دوربین چهارگانه را نشان می‌دهند و با توجه به تایید وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، بسیاری از گزارش‌های پیشین را بی‌اعتبار می‌کنند

گویا ماژول دوربینی که اکنون در اج S هم مشاهده می‌شود هدف اصلی تولیدکننده مذکور برای استفاده در پرچم‌داران آینده‌اش خواهد بود. افزون بر این موارد، پیش‌تر شاهد ظاهر شدن این دستگاه در وب‌سایت گیک‌بنچ بودیم که نتایج زیر را منجر شد:

این نسخه که دارای شماره مدل XT2125-4 است در بررسی‌های وب سایت مذکور در حالت تک هسته به رقم ۹۵۸ و در حالت چند هسته به رقم باورنکردنی ۲۹۶۹ دست یافته است. این دستگاه مورد انتظار موتورولا دارای ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود. موتورولا نیو احتمالاً در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی به طور رسمی رونمایی شود.

موتورولا اج S به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی فول HD+، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی ملقب به سریع‌ترین پردازنده‌ای خواهد شد که در کشور چین عرضه می‌شود یا خیر. به این منظور باید منتظر اقدامات دیگر تولیدکنندگان در برابر اسنپدراگون ۸۷۰ موجود در موتورولا اج S باشیم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.