تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مارس 2022 - 8:58
کد خبر : 504016

۱۷ ترفند و روش کاربردی برای افزایش فروش آثار هنری NFT

۱۷ ترفند و روش کاربردی برای افزایش فروش آثار هنری NFT

فروش NFT 💸 این روزها خیلی رایج شده است و هنرمند های دیجیتالی می توانند با ایجاد و فروش این آثار کسب درآمد کنند. راه های زیادی برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT وجود دارد. در این مطلب از انزل وب ب..

فروش NFT 💸 این روزها خیلی رایج شده است و هنرمند های دیجیتالی می توانند با ایجاد و فروش این آثار کسب درآمد کنند. راه های زیادی برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۷ ترفند و روش کاربردی برای افزایش فروش آثار هنری NFT می پردازیم.

چگونه فروش آثار هنری NFT را بیشتر کنیم؟

How to Promote your NFT Collection

خیلی مهم است بدانید که خلق یک NFT کافی نیست. شما باید یاد بگیرید که چگونه برای مجموعه NFT خود تبلیغ کنید و از طریق تبلیغات آن را به فروش برسانید. امروزه مجموعه های جدید NFT به طور مرتب اعلام میشوند به همین دلیل شما باید برای مجموعه خود تبلیغات کنید تا مجموعه NFT شما نیز دیده شود. موفق ترین مجموعه های NFT تبلیغات را کاملا جدی می‌ گیرند.

اگر نمیدانید NFT چیست و چگونه میتوان این توکن را خرید و فروش کرد میتوانید مطلب معرفی توکن NFT را مطالعه کنید.

از دوستان و همکاران خود بخواهید تا از شما حمایت کنند

اولین کار و راحت ترین کار که ما میتوانیم از آن برای افزایش فروش NFT استفاده کنیم این است که از آشنایان خود بخواهیم تا از ما حمایت کنند. افراد نزدیک مانند دوستان و همکاران ما می‌ توانند نقش زیادی برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT ما داشته باشند. شما می توانید از آنها درخواست کنید تا پروژه های NFT شما را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. احتمال اینکه با شما موافقت کنند و این کار را برای شما انجام دهند زیاد است. هنگامی که این کار انجام شود شما می توانید در ابتدای کار مخاطب زیادی را برای خود بگیرید.

یک صفحه جداگانه برای مجموعه NFT خود در وب سایت خود ایجاد کنید

اگر شما صاحب وب سایت هستید می توانید یک صفحه جداگانه برای مجموعه NFT خود ایجاد کنید. تمام مجموعه NFT را با توضیحات اضافه کنید و همچنین بگویید چگونه، کجا و چه زمانی کلکسیونر ها میتوانند آنها را دریافت کنند.

افزایش فروش NFT با تبلیغ در اینستاگرام

این روزها اینستاگرام مارکتینگ طرفدار زیادی دارد و همه کسب و کارها سعی می کنند تا محصول و خدمات خود را در اینستاگرام معرفی و از طریق این پلتفرم بازاریابی کنند. شما هم می‌ توانید از این پلتفرم برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT خود استفاده کنید. یکی از مزیت‌ های این پلتفرم این است که هزینه ای ندارد و شما به صورت رایگان می توانید هنر و عکس های دیجیتالی خود را به اشتراک بگذارید. برای شروع فعالیت در این پلتفرم شما فقط نیاز دارید تا یک سری مهارت‌ ها مثل هشتگ گذاری، پیدا کردن مخاطب هدف و نحوه پست و استوری گذاشتن را یاد بگیرید. بعد از آن می توانید به راحتی برای مجموعه های NFT خود تبلیغ و مخاطب هدف خود را پیدا کنید.

چگونه فروش آثار هنری NFT را بیشتر کنیم؟

اگر از اینستاگرام برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT استفاده میکنید میتوانید ویو های استوری خود را افزایش دهید تا مخاطبین بیشتری جذب کنید. برای افزایش ویو استوری اینستاگرام میتوانید مطلب آموزش روش های جدید افزایش بازدید استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

افزایش کسب درآمد NFT با هشتگ گذاری

هشتگ ها فقط برای اینستاگرام نیستند. شما تقریبا در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی می توانید از آن استفاده کنید که راهی عالی برای تعیین موضوعات پرطرفدار و آخرین اطلاعات در آن موضوع هستند. برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT خود از طریق هشتگ ها شما ابتدا نیاز دارید که یک مجموعه ای از هشتگ های مرتبط با کار خود را پیدا کنید. برای این کار میتوانید از رقیب های خود کمک بگیرید. ابتدا رقیب های بزرگتر خود را پیدا کنید و ببینید آنها از چه نوع هشتگ هایی استفاده می کنند. سپس شما می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. همچنین می‌ توانید خودتان هشتگ ها را جستجو کنید. شما با جستجو هشتگ های مختلف می توانید محبوب‌ ترین آنها را پیدا کنید و از آن در مطالب خود برای جذب بیشتر مخاطب استفاده کنید.

از خبرنامه‌ ها برای افزایش فروش NFT استفاده کنید

اکثر رسانه ها و سایر پلتفرم ها در هفته چندین خبرنامه ارسال می کنند. می توانید با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا مجموعه NFT شما را به خبرنامه اضافه کنند. این یک روش پولی برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌های NFT شما است.

یک مقاله درمورد مجموعه NFT خود بنویسید

ایده خوبی است که مقاله ای در مورد مجموعه NFT خود بنویسید و آن را از طریق محبوب ترین پلتفرم های رسانه‌ های اجتماعی منتشر کنید. این روش نیز می تواند برای تبلیغات و افزایش فروش NFT شما مفید باشد.

استفاده از Discord برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT

اگر دوست دارید مجموعه NFT خود را تبلیغ کنید می توانید از Discord نیز استفاده کنید. اکثر کاربران در Discord عموما مایلند در NFT ها سرمایه‌ گذاری کنند. بنابراین در اینجا بیشتر مخاطب های هدف شما حضور دارند. در Discord شما حتی میتوانید رویداد ایجاد کنید و در آن شرکت کنید تا برای NFT های آینده خود نیز تبلیغات کنید. برخی از جوامع پر طرفدار و محبوب Discord شامل NFT، Opensea و NFT Hideout میشوند.

افزایش فروش NFT

یک اینفلوئنسر برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌های NFT خود استخدام کنید

اگر می خواهید تبلیغات هزینه دار اما زود بازده تر انجام دهید میتوانید یک اینفلوئنسر برای تبلیغات آثار هنری خود استخدام کنید. این روش تاثیر زیادی در افزایش فروش NFT دارد. اینفلوئنسر ها در فضای مجازی معمولا مبالغ متفاوتی را به عنوان کارمزد دریافت میکنند که عمدتا به میزان افرادی که آنها را دنبال میکنند و محبوبیتی که بین کاربران خود دارند بستگی دارد. شما میتوانید اینفلوئنسر ها را در اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک و باقی پلتفرم ها پیدا کنید. در پیداکردن اینفلوئنسر ها حتما دقت داشته باشید که آنها از محبوبیت کافی برخوردار باشند تا مطمئن شوید که هزینه تبلیغات شما باز خواهد گشت.

با سایر افراد همکاری کنید

در بخش های دیگری از هنر مثل موسیقی و … هنرمندان با هم همکاری میکنند. این کار آنها باعث می شود که مخاطب آنها نیز رد و بدل شود و مخاطب همدیگر را افزایش دهند. شما هم می توانید همین کار را انجام دهید و با سایر هنرمندان که در مجموعه NFT کار می کنند روابط دوستانه برقرار کنید و از این راه مخاطب خود را افزایش دهید و برای مجموعه NFT خود تبلیغات کنید.

افزایش فروش در NFT از طریق Reddit

یکی دیگر از پلتفرم های فوق العاده که میتوانید برای تبلیغ و افزایش فروش در NFT از آن استفاده کنید Reddit است. Reddit که به عنوان صفحه اول اینترنت شناخته میشود مکانی عالی برای تبلیغ مجموعه NFT شما است اولین مزایای این پلتفرم این است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند سرمایه گذاران فعال اغلب زیر مجموعه های مختلف NFT را جستجو می کنند تا مجموعه های NFT بهتر را شناسایی کنند اگر واقعا میخواهید برای مجموعه های NFT خود تبلیغات کنید حتما از این پلتفرم استفاده کنید

افزایش فروش در NFT

از تبلیغات پولی استفاده کنید

درست است که تبلیغات رایگان زیادی برای تبلیغ و افزایش فروش NFT خود وجود دارد اما تبلیغات پولی نیز می‌ توانند زود بازده باشند. معمولا بهترین راه برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌ های NFT ترکیبی از راه های رایگان و پولی است. تبلیغات پولی شامل تبلیغات در کانال ها، وبسایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف است. شما باید بودجه تبلیغاتی خود را مشخص نمایید و با توجه به بودجه خود بهترین راه تبلیغات را انتخاب کنید.

برای افزایش فروش NFT هدیه بدهید

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید برای تبلیغ و افزایش فروش NFT خود استفاده کنید این است که از مخاطبین خود بخواهید تا شما را در پست و استوری های خود تگ کنند یا شما را به دیگران معرفی کنند. با این کار شما به آنها یک هدیه مرتبط با مجموعه NFT خود می دهید. با این کار شما باعث شدید که افراد زیادی با هنر شما آشنا شوند.

NFT های خود را در کانال های تلگرام تبلیغ کنید

تلگرام یک رسانه اجتماعی است که از زمان راه اندازی توسط علاقه‌ مندان رمز ارز ها استفاده می شود. به جای اینکه در هر کانالی فقط بنویسید که مجموعه NFT من را چک کنید مهم است تا اول یک ارزش ایجاد کنید. سعی کنید یک داستان بر اساس مجموعه NFT خود روایت کنید. با این کار شما گروه ها را درگیر می کنید. سپس مجموعه NFT خود را به آنها ارائه می‌کنید. این یک راه خوب برای تبلیغ و افزایش فروش NFT شما است. قطعا علاقه مند های بیشتری نسبت به روش‌ های معمول ایجاد می کند.

ترفند های افزایش فروش NFT

افزایش فروش در NFT با استفاده از NFT Calendar

NFT Calendar اولین تقویم موجود در بازار است که در آن بهترین مجموعه های NFT از بازار های مختلف جمع آوری شده است. یک منبع عالی برای کلکسیونرهای NFT است که میتوانند به راحتی بهترین نسخه‌ های NFT را پیدا کنند. فقط چند دقیقه طول می کشد تا شما مجموعه NFT خود را به NFT Calendar اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم را با جزئیات اصلی پر کنید. این فرم حاوی اطلاعاتی مانند عنوان مجموعه NFT، جزئیات در مورد خالق، شرح و.. بعد از ارسال تیم NFT Calendar بررسی میکنند و مجموعه NFT در لیست ظاهر می شود.

افزایش فروش در NFT با ساخت تیزر

دلیل ساخت تیزر ها این است که نشان دهد پروژه‌ های NFT شما در مورد چیست و در عین حال جذابیت آن را نیز نشان دهد. می توانید به راحتی برای مجموعه‌ NFT خود تبلیغات کنید. در روش های قبل گفتیم که شما می توانید از وب سایت ها، اینستاگرام، تلگرام و… برای تبلیغات مجموعه NFT خود استفاده کنید. شما می توانید تیزر خود را در این شبکه های اجتماعی پخش کنید تا مخاطب بیشتری برای خود بگیرید.

تجربه فروش NFT

برای افزایش فروش در NFT یک کلکسیونر شوید

یکی دیگر از راه های تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌های NFT خود و جذب مخاطب بیشتر این است که خودتان یک کلکسیونر شوید. جمع‌ آوری مجموعه NFT هنرمندان دیگر راه خوبی برای شروع به ساختن نام خود در دنیای NFT است. زمانی که اثر هنری NFT شخصی را خریداری کردید در رسانه اجتماعی خود آن را به اشتراک بگذارید. مثلا می توانید در استوری یا پست اینستاگرام این کار را انجام دهید. همچنین هنرمند را تگ کنید. احتمالا آن هنرمند پست و استوری شما را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک میگذارد. از این طریق مخاطبان او شما را پیدا می کنند و از مجموعه NFT شما نیز دیدن می کنند.

مجموعه NFT خود را کم کم انتشار دهید

بالاتر گفته شد که هر روز مجموعه NFT جدیدی به نمایش گذاشته می شود. به همین دلیل ممکن است مجموعه شما در بین باقی مجموعه های NFT دیگر گم شود. به همین دلیل بهترین راهکار این است که مجموعه NFT خود را کم کم به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال میتوانید قبل از انتشار مجموعه NFT خود تیزر پخش کنید سپس جزئیات مجموعه خود را کم کم انتشار دهید. اینکار باعث افزایش بازدهی تبلیغات مجموعه NFT و افزایش فروش در NFT میشود.

کسب درآمد NFT

همچنین مطلب مزایای متاورس برای دیجیتال مارکتینگ میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به ترفند های افزایش فروش NFT و یکسری روش ها برای تبلیغ آثار هنری و مجموعه‌های NFT صحبت کردیم. آیا شما تجربه فروش NFT را دارید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تجربه فروش NFT در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.