تاریخ انتشار : دوشنبه 20 سپتامبر 2021 - 12:25
کد خبر : 44780

۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند!

۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند!

نرم افزارهای مختلفی برای ویرایش ✂️، نمایش و انجام هزاران کار گوناگون وجود دارند که میتوانید آنان را روی سیستم خود نصب کنید. در حالی که استفاده از نرم‌ افزارهای تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد، جایگزین‌..

نرم افزارهای مختلفی برای ویرایش ✂️، نمایش و انجام هزاران کار گوناگون وجود دارند که میتوانید آنان را روی سیستم خود نصب کنید. در حالی که استفاده از نرم‌ افزارهای تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد، جایگزین‌های راحت‌تری برای انجام کارها در کامپیوتر یا گوشی وجود دارند که برای کار کردن به وقت و منابع کمتری نیازمند هستند. بهترین جایگزین‌ برنامه های مخصوص سیستم عامل سایت‌ها، ابزارهای آنلاین و نسخه‌های تحت وب میباشند. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند میپردازیم.

نسخه آنلاین نرم افزارهای فتوشاپ ، ویرایش پی دی اف و…

۸ Useful Websites That Can Replace Computer Software

به جای این که فضای هارد دیسک خود را با انواع نرم افزارهای مختلف پر کنید یا برای برخی از آن‌ها هزینه کنید، می‌توانید از وب‌سایت‌هایی استفاده کنید که همان کارها را بدون نیاز به نصب برنامه برایتان انجام می‌دهند. برای ویرایش تصاویر، ادیت فایل صوتی، اسکن فایل‌ها و… می‌توانید از سایت‌های آنلاین استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب ۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند! معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سایت کم کردن حجم عکس TinyPNG

برنامه آنلاین

اگر می‌خواهید بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص حجم تصاویر خود را کم کنید، می‌توانید از TinyPNG استفاده کنید. شما می‌توانید تا ۲۰ تصویر ۵ مگابایتی با فرمت‌های JPEG، PNG و WebP را در سایت آپلود کنید. سپس صبر کنید تا تصاویر آپلود شوند و حجم آن‌ها کم شود. وقتی حجم کم شود و تصویر آماده دانلود شود، در بخش سبز واژه Finished نوشته می‌شود. در نهایت، روی download بزنید تا تصاویر را دانلود کنید. برای دانلود همه تصاویر به صورت یکجا، روی Download all بزنید.

بدون نیاز به نصب برنامه

در سمت چپ و جلوی نام تصاویر می‌توانید حجم اصلی و در سمت راست و پس از واژه Finished می‌توانید حجم بعد از فشرده شدن عکس ها را مشاهده کنید. در کنار واژه Download درصدی وجود دارد که نشان دهنده این است که حجم تصویر شما چند درصد کاهش پیدا کرده است. گاهی امکان کاهش حجم یک تصویر وجود ندارد. کیفیت تصاویری هم که قابلیت کم شدن حجم را دارند، تا جایی که امکان دارد، کاهش پیدا نمی‌کند.

آنتی ویروس آنلاین VirusTotal

بدون نیاز به نرم افزار

در لیست ۸ سایت آنلاین بدون نصب نرم افزار آنتی ویروس هم جای دارد. شما می‌توانید بدون نیاز به نرم افزار آنتی ویروس، با استفاده VirusTotal فایل‌ها و URLها را اسکن کنید. کافی است فایل یا آدرس مشکوک را وارد سایت کنید تا آن را اسکن کند. استفاده از این سایت راحت و رایگان است. VirusTotal از بیش از ۷۰ اسکنر برای پیدا کردن بدافزار و ویروس استفاده می‌کند.

بدون نیاز به نرم افزار

با این حال، پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از این سایت، حتما آنتی ویروسی روی کامپیوتر خود نصب کنید و تنها به این سایت تکیه نکنید.

بدون نیاز به نرم افزار

برنامه فتوشاپ آنلاین Photopea

اگر روی سیستم خود فتوشاپ ندارید، می‌توانید بدون نیاز به نصب برنامه و با وارد شدن به سایت Photopea، از ابزارهای مشابه آن استفاده کنید. ابزارها، کلیدهای میانبر، رابط کاربری و… این سایت کاملا شبیه به فتوشاپ است با این تفاوت که نیازی به نصب آن نیست. کافی است وارد سایت شوید و تصویر خود را آپلود کنید. سپس با ابزارهای موجود، تصویر را ویرایش کنید. استفاده از این سایت آسان است و به صورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر باید اشتراک تهیه کنید و در سایت عضو شوید.

بدون نیاز به نصب برنامه

برای دیدن سایر سایت‌های این چنینی، مطلب برنامه های فتوشاپ آنلاین را مطالعه کنید.

نسخه تحت وب Spotify

اگر برنامه Spotify را روی کامپیوتر خود نصب نکرده‌اید، می‌توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. کافی است آن را در مرورگر خود باز کنید و آهنگ‌های محبوب خود را در مرورگر مدیریت کنید. استفاده از این سایت رایگان است اما برای بهره بردن از قابلیت‌های ویژه و حذف تبلیغات باید اشتراک سایت را تهیه کنید. بیش از ۷۰ میلیون آهنگ در این پلتفرم وجود دارد و این آهنگ‌ها در سبک‌های مختلف و برای سلایق متفاوت هستند.

نسخه تحت وب

برای ساخت رزومه به صورت آنلاین، به مطلب معرفی سایت‌های ساخت سریع رزومه فارسی را مطالعه کنید.

نسخه آنلاین Converter و تبدیل‌کننده فایل‌ها

برای این که بتوانید فرمت فایلی را تغییر دهید، از سایت Online-Convert استفاده کنید. این سایت رایگان است و شما می‌توانید انواع فایل‌ها را در آن تغییر دهید و به فرمتی دیگر تبدیل کنید. این سایت بیش از ۵۰ فرمت را پشتیبانی می‌کند. کافی است نوع فایل خود را انتخاب کنید وارد دسته‌ بندی آن شوید. سپس فرمت موردنظر خود را انتخاب کنید. فایل را آپلود کنید و در نهایت، پس از تبدیل، آن را دانلود کنید.

نسخه آنلاین

ویرایش پی دی اف آنلاین در PDFescape

نرم افزار تحت وب PDFescape جایگزین مناسبی برای برنامه Adobe Acrobat است. شما می‌توانید از قابلیت‌های مختلف این سایت استفاده کنید و پی دی اف های خود را ویرایش کنید. امکان آپلود فایل ۱۰۰ صفحه‌ای با حجم ده مگابایت وجود دارد. این سایت حتی قابلیت‌هایی بیشتر از برنامه‌های مختلف نمایش و ویرایش PDF دارد. روی Choose file بزنید یا فایل خود را در بخش Drop PDF بکشید و رها کنید. پس از آپلود فایل، وارد صفحه دیگری می‌شوید که ابزارهای مختلفی در آن وجود دارد. با انتخاب هر کدام می‌توانید فایل خود را ویرایش کنید یا تنها آن را در این سایت باز و مطالعه کنید.

بدون نیاز به نصب برنامه

اگر می‌خواهید فایل‌های بزرگ‌تری را آپلود کنید و از سایر قابلیت‌های آن بهره ببرید، باید در سایت عضو شوید و اشتراک تهیه کنید. امکان نصب آن روی کامپیوتر هم وجود دارد. برا این کار روی Try desktop بزنید و سپس صبر کنید تا فایل آن دانلود شود. سپس روی فایل بزنید و از آن بدون نیاز به اینترنت استفاده کنید.

بدون نیاز به نصب برنامه

ویرایش فایل صوتی بدون نیاز به نرم افزار با TwistedWave

برای این که بتوانید فایل صوتی خود را بدون نیاز به نصب نرم افزار ویرایش کنید، وارد سایت TwistedWave شوید. سپس فایل خود را در سایت آپلود کنید. برای استفاده از این سایت باید اکانتی بسازید. استفاده از سایت رایگان است و با اکانت رایگان خود می‌توانید فایل‌هایی را که تا ۵ دقیقه هستند، ویرایش کنید. در صورتی که می‌خواهید فایل بزرگ‌تری را ادیت کنید، باید اشتراک ویژه تهیه کنید.

بدون نیاز به نرم افزار

برای آشنایی با روش‌های تبدیل فایل MP4 به MP3، مطلب نحوه تبدیل فایل فیلم MP4 به فایل آهنگ MP3 آنلاین و با نرم افزار را مطالعه کنید.

استفاده از نرم افزار آنلاین کنفراس ویدیویی Zoom

سایت دیگری که در این لیست قرار می‌گیرد، سایت نرم افزار برگزاری کنفرانس آنلاین Zoom است. برای این که بتوانید وارد میتینگ زوم شوید، نیازی نیست برنامه آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. می‌توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. برای شرکت در جلسه وارد سایت زوم شوید. آیدی جلسه را وارد کنید. سپس روی Join بزنید. پس از آن روی Launch Meeting کلیک کنید و برای ورود به جلسه روی Join from your browser بزنید.

بدون نصب نرم افزار

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب ۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سایت‌ یا ابزارهای مشابه دیگر استفاده میکنید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.