تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 9:20
کد خبر : 502255

آیا کنکور آسان است ؟ آشنایی با عارف ربیعیان

آیا کنکور آسان است ؟ آشنایی با عارف ربیعیان

آیا کنکور آسان است ؟ در زندگی انسان، همیشه چالش هایی وجود دارد که انسان میتواند در آن موفق شود و یا شکست بخورد. بعضی از این چالش ها، میتواند در صورت موفقیت آمیز بودن آن، مسیر زندگی ما را عوض کند. یکی از این چالش های مهم و تاثیر گذار بر ادامه مسیر زندگی،

آیا کنکور آسان است ؟

در زندگی انسان، همیشه چالش هایی وجود دارد که انسان میتواند در آن موفق شود و یا شکست بخورد. بعضی از این چالش ها، میتواند در صورت موفقیت آمیز بودن آن، مسیر زندگی ما را عوض کند. یکی از این چالش های مهم و تاثیر گذار بر ادامه مسیر زندگی، کنکور است. سالانه صدها هزار دانش آموز، خود را  آماده می کنند تا چالش کنکور رو به بهترین نحو به پایان برسانند.

موسسه کنکور آسان است توانسته با جمع آوری بهترین کادر آموزشی و مشاوره ای به دانش آموزان خود در این مسیر کمک کند. استاد عارف ربیعیان، از استادان بزرگ شیمی است که توانسته است بهترین دی وی دی های آموزشی در درس شیمی را در موسسه کنکور آسان است ، به دانش آموزان عرضه کند. در ادامه متن به بررسی این موسسه و این استاد بزرگ شیمی می پردازیم.

آشنایی با موسسه کنکور آسان است

امروزه، کنکور یکی از دغدغه های بچه های نوجوان است که میخواهند این چالش را به بهترین نحو به پایان برسانند. در این مسیر پر پیچ و خم، موسساتی هستند که به دانش آموزان در موفق در مسیر کنکور، کمک میکنند. یکی از این موسسات  که کادر و تیمی قوی و باتجربه دارند، موسسه کنکور آسان است، است. این موسسه، با داشتن کادری مجرب و با تجربه در زمینه کنکور، می تواند به دانش آموزان، در هر سطح علمی، امکانات و خدماتی فوق العاده ای ارائه دهند که در صورت استفاده درست دانش آموزان از امکانات موسسه، میتوانند به بهترین نتیجه در کنکور سراسری برسند. این موسسه ، سالانه تعداد بیشماری از رتبه های 3 رقمی، 2 رقمی و تک رقمی را در کنکور سراسری، توسط دانش آموزان خود، کسب کرده است.

این موسسه، از سال 1373، شروع به کار کرده است و بعد از حدود 27 سال فعالیت در زمینه کنکور، توانسته است بهترین امکانات و خدمات خود را به دانش آموزان ارائه بدهند.

همچنین طرحهای مشاوره ای این موسسه به شرح زیر میباشد:

  • طرح رتبه گردون
  • طرح نخبگان
  • طرح طلایی
  • طرح جهش

کنکور آسان

آشنایی با انتشارات گیلنا
در مسیر کنکور، انتشاراتی و موسساتی وجود دارد که به چاپ و عرضه کتاب های کنکوری در همه دروس، می پردازد. یکی از بهترین انتشارات در زمینه کنکور که توانسته است برای اولین بار، مجوز پخش دیجیتال را از وزارت ارشاد اسلامی بگیرد، انتشارات گیلنا است.

انتشارات گیلنا توانسته است امکانات فوق العاده ای به دانش آموزان ارائه بدهد و با ارائه دی وی دی های آموزشی، توانسته از موفق ترین و بهترین موسسات آموزشی باشد. از ویژگی های مهم این دی وی دی های آموزشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • آموزش گام به گام همه ی دروس
  • بالا بردن فن تست زنی
  • کامل بودن در ارائه دروس
  • قیمت مناسب برای همه ی مردم

 

 

باید به یاد داشته باشیم، زیاد خواندن در زمینه کنکور، نشان موفقیت حتمی در کنکور نیست، در کنکور سراسری کسی موفق است که مسیر کنکور را، به بهترین نحو گذرانده است، مسیری که میتواند با کمک افراد با تجربه، به بهترین نحو به پایان رسد. یکی از موسسات مهم که توانسته است با جمع آوری بهترین افراد با تجربه در زمینه کنکور، به دانش آموزان در موفق در کنکور کمک کند، انتشارات گیلنا است. با این انتشارات، استرس خود را برای کنکور، کم کرده و خود را یک پله به موفقیت نزدیک تر کنید.

آشنایی با استاد عارف ربیعیان
یکی از دروس مهم کنکور سراسری در دو رشته ی پر متقاضی تجربی و ریاضی، درس شیمی است. این درس از تاثیر گذارترین درس ها در کسب رتبه و نتایج در کنکور سراسری است. عارف ربیعیان توانسته است که با ارائه  دی وی دی های آموزشی، به موفق شدن در این درس به دانش آموزان کمک برساند.

اموزش از پایه و آموزش گام به گام در درس شیمی توسط استاد عارف ربیعیان، باعث شده که این فیلم های آموزشی برای همه متقاضیان کنکور تجربی و ریاضی، با هر سطح علمی، مناسب باشد. استاد عارف ربیعیان، با ارائه نکات تست زنی مهم و نکات ریز و مهم در درس شیمی، توانسته است که به دانش آموزان خود مهارت تست زنی را یاد داده و دانش آموزان آن، در مسائل تستی، کمترین مشکلات را داشته باشند و این مدل سوالات را به بهترین نحو، حل کنند. این استاد بزرگ، در موسسه کنکور آسان است، به دانش آموزان خود در دو نظام جدید وقدیم، درس میدهد.

کنکور آسان3

حرف پایانی
کنکور، یکی از چالش های زندگی هر دانش آموزی است که آرزو دارد این چالش را، به بهترین نحو پشت سر بگذارد. موسسه کنکور آسان است ( انتشارات گیلنا ) از موسسات آموزشی هستند که می توانند به دانش آموزان کمک تاثیرگذاری در زمینه کنکور، بکنند. استاد عارف ربیعیان، یکی از بزرگترین اساتید درس شیمی است که میتوانید با گرفتن آموزش و تهیه دی وی دی ها آموزشی این استاد بزرگ، در درس شیمی در کنکور های تجربی و ریاضی، به بهترین نتیجه برسید. موسسه کنکور آسان است، توانسته است با جمع کردن بهترین استاد ها و کامل ترین منبع های درسی، یکی از بهترین موسسه های آموزشی باشد. دانش آموزان میتوانند با کمک گرفتن از این موسسه ، خود را یک پله به موفقیت در کنکور سراسری، نزدیک تر کنند.

جهت ارتباط با این موسسه میتوانید با شماره های 09121003198 و یا 02122130931 تماس گرفته و یا به سایت رتبه گردون https://www.rotbegardon.com مراجعه نمایید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.