تاریخ انتشار : شنبه 12 فوریه 2022 - 13:47
کد خبر : 502684

همه چیز درباره حرف آخر

همه چیز درباره حرف آخر

آموزش کنکور در دی وی دی های حرف آخر با استفاده از تصویرسازی و شهودی سازی مطالب انجام می شود که منجر به کاهش زمان مورد نیاز برای یادگیری و ماندگاری بالای مطالب در نیمکره راست مغز داوطلب می شود. حرف آخر میدونه چطوری بهت آموزش بده که هیچ وقت فراموشش نکنی.   موسسه حرف

آموزش کنکور در دی وی دی های حرف آخر با استفاده از تصویرسازی و شهودی سازی مطالب انجام می شود که منجر به کاهش زمان مورد نیاز برای یادگیری و ماندگاری بالای مطالب در نیمکره راست مغز داوطلب می شود. حرف آخر میدونه چطوری بهت آموزش بده که هیچ وقت فراموشش نکنی.

 

موسسه حرف آخر

این تکنولوژی منحصرا در اختیار موسسه حرف آخر می باشد. الگو حرف آخر یک قانون مادر هست که برای حل طیف زیادی از سوالات می شه ازش استفاده کرد و در واقع یک الگو تعداد زیادی از تکنیک ها رو شامل می شه. با حرف آخر حرفی باقی نمی مونه.

حرف آخر

پکیج های آموزش حرف آخر

با پکیج های موسسه حرف آخر، صرفا در 3 ماه کلیه مطالب کنکور رو یاد می گیرید، پس زمان زیادی برای جمع بندی کردن در اختیار دارید، حرف آخر برنامه ویژه ای برای جمع بندی مطالب برای شما در نظر گرفته. حرف آخر همه حرف ها رو در اول از همه بهت میگه.

رتبه های برتر حرف آخر

تعداد رتبه های برتر کنکور سراسری 98 و 99 و 1400 که از محصولات حرف آخر استفاده کرده بوده اند به قدری زیاد می باشد که امکان ارائه تک تک نام آن ها وجود ندارد ولی می توانید در سایت حرف آخر نام آن ها را ملاحظه نمایید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.