تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 دسامبر 2021 - 6:49
کد خبر : 501827

فیس بوک، آمازون و توییتر از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند

فیس بوک، آمازون و توییتر از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند

فیس بوک، آمازون و توییتر از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند رویداد CES 2022 قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شود، اما شیوع سویه جدید اومیکرون کرونا باعث شده تا شرکت‌های بزرگی مانند فیس بوک،..

فیس بوک، آمازون و توییتر از حضور در رویداد CES 2022 انصراف دادند

رویداد CES 2022 قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شود، اما شیوع سویه جدید اومیکرون کرونا باعث شده تا شرکت‌های بزرگی مانند فیس بوک، آمازون، توییتر و پینترست از حضور در این نمایشگاه منصرف بشوند. از طرفی، شرکت‌هایی مانند انویدیا، ای ام دی و تی‌موبایل نیز اعلام کرده‌اند که به‌صورت محدود در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

بد نیست بدانید که رویداد CES 2020 یکی از آخرین رویدادهایی بود که به‌طور حضوری برگزار شد و امسال نیز مراسم CES 2021 به‌صورت آنلاین برگزار گردید. با این‌حال، مسئولان CES 2022 گفته‌اند که این رویداد هم به‌صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان حتما باید کارت واکسیناسیون کرونا ارائه کنند.

البته به نظر می‌رسد این تمهیدات باعث نشده تا شرکت‌های بزرگ رغبتی به حضور در این کنفرانس داشته باشند، به‌ویژه اینکه سویه جدید اومیکرون نیز به‌تازگی شیوع پیدا کرده است و همین موضوع بر حاد بودن شرایط افزوده است.

مطالب مرتبط:

  • دیوید مارکوس مدیر رمز ارز فیس بوک استعفا داد

  • رقابت اپل و فیس بوک شدیدتر و نفس‌گیرتر خواهد شد

فیس بوک گفته است که حضور در این رویداد ارزش ریسک آن را ندارد و به‌خاطر نگرانی از سلامت کارکنانش در این مراسم شرکت نمی‌کند. توییتر و پینترست نیز همین عقیده را دارند و موضوع سلامتی برایشان مهمتر از هر چیز است.

لازم به ذکر است که حتی تی‌موبایل که اسپانسر اصلی رویداد امسال CES است، حضور محدودی در آن خواهد داشت؛ بطوریکه این شرکت با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

هرچند که ما مطمئن هستیم رویداد امسال با در نظر گرفتن همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، اما ما به‌خاطر اولویت دادن به سلامتی کارکنان‌مان، به‌طور محدود در این مراسم حضور خواهیم داشت.

از طرف دیگر، انویدیا گفته است که فقط به‌صورت آنلاین در مراسم امسال CES 2022 شرکت خواهد کرد و شرکت ای ام دی نیز از حضور فیزیکی محدود خود در این رویداد خبر داده است.

البته شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ، سونی، آلفابت و کوالکام اعلام کرده‌اند که در این مراسم به‌صورت فیزیکی حضور خواهند داشت.

با این‌حال، در روزهای آتی همه چیز ممکن است تغییر کند و این موضوع ما را به یاد کنفرانس جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ می‌اندازد که در آن انصراف برخی شرکت‌های بزرگ در لحظات آخر منجر به لغو کامل رویداد شد. البته بعید است که امسال چنین اتفاقی برای CES 2022 بیافتد و در بدترین حالت احتمالا شاهد برگزاری آنلاین آن خواهیم بود.

منبع: Techspot

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.