مطالبه وزیر اسبق ارتباطات: بازگشت اینترنت به شرایط عادی و رفع کامل محدودیتها
ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 12 خرداد 1405 ساعت 14:39 وزیر اسبق ارتباطات ضمن اشاره به تبعات تداوم وضعیت جنگی بر شبکه، خواستار پایان یافتن محدودیتها و بازگشت اینترنت به شرایط عادی شد. با عنایت به آخرین اخبار داخلی، محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه با انتقاد








