چرا ارتش آمریکا هزاران تانک را در بیابان کالیفرنیا پارک کرده است؟
ارسال شده توسط: عرفان باستانی 29 شهریور 1404 ساعت 20:04 ارتش آمریکا هزاران تانک را در بیابان کالیفرنیا پارک کرده است. اما دلیل این اقدام چیست؟ آیا این تانکها برای جنگ احتمالی آینده ذخیره شدهاند یا برنامه دیگری در کار است؟ ارتش آمریکا برای هر سناریوی ممکنی آماده است و برای ذخیرهسازی تجهیزات نظامی خود،








