تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 10:22
کد خبر : 46238

آموزش مخفی کردن و حذف خانه خود از نقشه گوگل

آموزش مخفی کردن و حذف خانه خود از نقشه گوگل

آیا تجربه استفاده از ویژگی نمای خیابان گوگل مپ (Google Maps’ Street View) 🗺️ را دارید؟ در زمان استفاده از این ویژگی ممکن است متوجه شوید که تصویر خانه شما نیز قابل مشاهده است. اگر از این فرایند رضایت ن..

آیا تجربه استفاده از ویژگی نمای خیابان گوگل مپ (Google Maps’ Street View) 🗺️ را دارید؟ در زمان استفاده از این ویژگی ممکن است متوجه شوید که تصویر خانه شما نیز قابل مشاهده است. اگر از این فرایند رضایت ندارید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. امروز در انزل وب قصد داریم تا نحوه مخفی کرده و حذف خانه خود از نقشه گوگل در نمای خیابان را به شما آموزش دهیم.

چگونه خانه و مکان مورد نظر را از نقشه گوگل مخفی کنیم؟

How to Blur Your House on Google Street View

ویژگی نمای خیابان گوگل مپ شگفت انگیز است. شما می توانید با کمک کامپیوتر یا گوشی خود به مکان هایی که هرگز نرفته اید، به طور مجازی سفر کنید. اما اگر حفظ حریم خصوصی برای شما مهم است، می توانید تصویر خانه خود را تار و محو کنید تا جزییات مشخص نباشد. در ادامه ضمن بررسی مزایا و معایب این کار، نحوه انجام آن را آموزش می دهیم.

چرا باید حذف خانه از Google Street View را انجام دهیم؟

اگر شما در حالت Google Maps’ Street View روی چهره افراد زوم کنید، متوجه می شوید که چهره اشخاص حاضر در تصویر تار شده است. این فرایند به حفظ حریم خصوصی کمک می کند. اما وجود تصویر خانه، ماشین های موجود در اطراف و.. نیز می تواند حریم خصوصی افراد را به خطر بیاندازد. در نتیجه با بروز سواستفاده ها از این ویژگی، برخی کاربران را به این فکر واداشته است که به دنبال راهی برای محو کردن تصویر خانه خود باشند. روی هم رفته انجام این کار از نظر امنیت منطقی است و گوگل راهی برای آن اندیشیده است.

چرا باید حذف خانه از Google Street View را انجام دهیم؟

همینطور اگر قصد ثبت آدرس جدید را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۵ روش جدید ثبت آدرس مکان روی نقشه گوگل در کامپیوتر و گوشی را هم مطالعه نمایید.

چرا نباید حذف خانه از نقشه گوگل را انجام دهیم؟

با این حال تار شدن می تواند معایبی نیز داشته باشد. به طور مثال باعث جلب توجه شود که چرا این خانه تار است؟ چه چیزی را پنهان می کند؟ در نتیجه در برخی از موارد ترکیب شدن با سایر خانه ها، می تواند جلب توجه کمتری در پی داشته باشد. همچنین در موارد دیگری برای خرید و فروش خانه نیز ممکن است نیاز به این ویژگی داشته باشید.

همینطور مطالعه مطلب آموزش ۶ روش اندازه گیری فاصله روی نقشه گوگل مپ نیز برای شما کاربردی خواهد بود.

نحوه حذف عکس از گوگل مپ

توجه داشته باشید که تار کردن یک خانه و ویرایش نقشه گوگل، یک تغییر دائمی بوده و دیگر قابل برگشت نمی باشد.

برای حذف مکان در گوگل مپ با کامپیوتر و..، ابتدا وارد maps.google.com شده و به اکانت خود بروید. آدرس خانه خود را پیدا کنید.

نحوه حذف عکس از گوگل مپ

حالت Street View را برای آدرس خود انتخاب کنید.

نحوه حذف عکس از گوگل مپ

به نمای خانه خود بروید. تصویر را روی ملک خود متمرکز کنید. در گوشه چپ پایین صفحه روی Report a problem کلیک کنید.

نحوه حذف عکس از گوگل مپ

در اینجا باید صحت آدرس را بررسی کنید. در صورت وجود مشکل، مراحل را دوباره تکرار کنید. در مرحله بعد، پیش نمایش تصویر را طوری تنظیم کنید که روی خانه شما متمرکز شود. حال در زیر بخش Why are you reporting this image گزینه Request blurring را انتخاب کنید. سپس گزینه My home را انتخاب کنید.

نحوه حذف عکس از گوگل مپ

حال لازم است اطلاعات بیشتری برای پشتیبانی از تار شدن را در حداکثر ۱۵۰۰ کاراکتر ارائه دهید. شما می توانید دلایل حفظ حریم خصوصی خود را در اینجا ذکر کنید. بعد از ذکر دلیل، آدرس ایمیل خود را در قسمت مورد نظر وارد کنید.

اعتبار سنجی را تکمیل کرده و Submit را بزنید. در صورت موفقیت آمیز بودن فرانید، تار شدن باید ظرف چند روز تکمیل شود.

در پایان اگر قصد استفاده آفلاین از گوگل مپ داشتید، مطالعه مطلب چگونه نقشه گوگل یک منطقه را برای زمانی که اینترنت نداریم دانلود کنیم؟ را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه حذف خانه خود از نقشه گوگل و تار کردن تصویر خانه را به شما آموزش دادیم. شما می توانید با این ابزار، چهره ها، پلاک و حتی کل خودرو را هم تار کنید. در انتها نیز می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه تار کردن خانه در نمایش خیابان گوگل را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.