تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 11:47
کد خبر : 46683

اولین تصاویر زنده شیائومی ۱۲ فاش شد

اولین تصاویر زنده شیائومی ۱۲ فاش شد

اولین تصاویر زنده شیائومی ۱۲ فاش شد گوشی شیائومی ۱۲ ظاهرا قرار است به‌زودی معرفی شود و افشای اولین تصویر زنده این گوشی این موضوع را قوت بخشیده است.
یک افشاگر حوزه تکنولوژی به نام موکول شامرا (Mukul Sh..

اولین تصاویر زنده شیائومی ۱۲ فاش شد

گوشی شیائومی ۱۲ ظاهرا قرار است به‌زودی معرفی شود و افشای اولین تصویر زنده این گوشی این موضوع را قوت بخشیده است.

یک افشاگر حوزه تکنولوژی به نام موکول شامرا (Mukul Sharma) تصاویری در ویبو منتشر کرده است که ظاهرا مربوط به شیائومی ۱۲ می‌شود. البته ظاهر گوشی در این تصاویر به‌خاطر اینکه با یک کیس عجیب پوشیده شده است چندان مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد که نمایشگر آن به‌طور غیرعادی بلند است.

مطالب مرتبط:

  • شیائومی از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد

  • سقوط شیائومی به رتبه سوم برترین برندهای سازنده گوشی

براساس شایعات قبلی، شیائومی ۱۲ مجهز به یک نمایشگر هول پانچ با نسبت تصویر به بدنه بزرک خواهد بود و انحنا کوچکی هم در لبه‌های خود خواهد داشت. متاسفانه هیچکدام از این ویژگی‌ها، در تصاویری که امروز فاش شده‌اند قابل رویت نیست.

شیائومی ۱۲
شیائومی ۱۲

این‌حال، افشای این تصاویر نشان می‌دهد که ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی هستیم، به‌ویژه اینکه گوشی شیائومی ۱۱ اولترا نیز در کشورهایی مثل هند رویت شده است. این گوشی به‌تازگی تائیدیه سازمان BIS هند را دریافت کرده که نشان‌دهنده نزدیک شدن زمان عرضه آن است. شایعات قبلی به عرضه شدن آن در اوایل سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بودند، اما این موضوع هنوز تائید نشده است.

شیائومی ۱۲ جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام بهره خواهد برد. این تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری ساخته شده و شیائومی در کنار آن از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 برای شیائومی ۱۲ استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین ممکن است از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی کند.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.