تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 5:31
کد خبر : 46744

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A13 5G فاش شد

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A13 5G فاش شد

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A13 5G فاش شد سامسونگ با معرفی گوشی‌های سری گلکسی A و M انقلابی در کسب‌وکار خود ایجاد کرده است و امسال نیز با اضافه کردن فناوری 5G به برخی از این گوشی‌های میان‌رده، یک گام د..

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A13 5G فاش شد

سامسونگ با معرفی گوشی‌های سری گلکسی A و M انقلابی در کسب‌وکار خود ایجاد کرده است و امسال نیز با اضافه کردن فناوری 5G به برخی از این گوشی‌های میان‌رده، یک گام دیگر جلوتر رفته است. در حال حاضر، ارزان‌ترین گوشی 5G این شرکت گلکسی A22 5G است که ممکن است به‌زودی توسط گوشی گلکسی A13 5G جایگزین بشود.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای کیس گلکسی A03 سامسونگ فاش شد

  • معرفی گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 تائید شد

به نظر می‌رسد سامسونگ گوشی‌های سال ۲۰۲۲ خود را با این هندست شروع خواهد کرد، اما برخی شایعات ادعا کرده‌اند که این گوشی قبل از پایان سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. این در حالی است که یک افشاگر مطرح به نام Anthony برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را امروز فاش کرده است.

گلکسی A13 5G

مشخصات احتمالی گلکسی A13 5G

این افشاگر گفت است که گلکسی A13 5G مجهز به یک نمایشگر ۶.۴۸ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. طبق رندرهای افشاشده‌ی این گوشی، ما احتمالا شاهد یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر این گوشی خواهیم بود که برای یک گوشی میان‌رده منطقی می‌رسد. ضمن اینکه ما میدانیم سامسونگ برای گوشی‌های رده‌بالای خود از طراحی هول پانچ استفاده می‌کند.

ما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره دورلین سلفی گلکسی A13 5G نداریم، اما دوربین اصلی آن ظاهرا یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی هم وجود خواهد داشت.

این‌ها همه اطلاعاتی است که ما درباره گلکسی A13 5G در اختیار داریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه جزئیات دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.