تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 4:50
کد خبر : 36669

دانلود بازی Nitro Nation Drag & Drift برای اندروید

دانلود بازی Nitro Nation Drag & Drift برای اندروید

دانلود بازی Nitro Nation Drag & Drift برای اندروید برای آن دسته از افرادی که به سرعت علاقه شدید دارند و همیشه بخشی از زندگی خود را با سرعت بسیار به جلو می برند، بی شک Nitro Nation Drag & Drift می توان..

دانلود بازی Nitro Nation Drag & Drift برای اندروید

برای آن دسته از افرادی که به سرعت علاقه شدید دارند و همیشه بخشی از زندگی خود را با سرعت بسیار به جلو می برند، بی شک Nitro Nation Drag & Drift می تواند جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد. بازی های ماشینی یکی از سرگرم کننده ترین گیم پلی ها را در خود جای داده اند و در انواع متنوعی در هر مارکت می توان آنها را یافت و برای مدتی سرگرم بود. اما در این میان برخی از بازی های سبک مسابقه ای به شکلی توسعه یافته اند که به هیچ عنوان نمی توان از آنها گذشت و تنها با دیدن تصاویر محیط، دلتان می خواهد تا حتی یک مرحله از آن را تجربه کنید.

+ خودروهای متنوع، حالت بازی های جذاب!

بیش از 100 خودرو که به صورت واقعی از کمپانی های بین المللی مانند آئودی، BMW، شورلت، کرایسلر، دوج، فورد، جگوار، مرسدس بنز، نیسان، سوبارو، فولکس واگن و بسیاری دیگر شبیه سازی شده است، در اختیار بازیکنانی قرار خواهد گرفت که دوست دارند مسابقات را یکی پس از دیگری در رده اول پشت سر بگذارند و برای دیگر رقبا خط و نشان بکشند!

سفارشی سازی خودرو، بخشی جدایی ناپذیر از یک بازی مسابقه ای و ماشین سواری است، در Nitro Nation 6 نیز گاراژی فوق العاده برای این کار وجود دارد، خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و از این کار لذت ببرید. حالت های متنوعی برای سرگرم شدن در گیم پلی در نظر گرفته شده که از میان آنها شاید بخش آنلاین و چند نفره فوق العاده باشند. در یاد داشته باشید که همیشه یک رقیب آنلاین در انتظار به چالش کشیدن مهارت های شماست!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. حالت بازی های متنوع از جمله چند نفره و آنلاین
  2. بیش از 100 نوع خودرو از کمپانی های متنوع
  3. امکان شخصی سازی خودرو از نظر فنی و زیبایی
  4. مسیرهای متنوع برای به نمایش گذاشتن مهارت ها
  5. آمارهای دقیق از پیشرفت و یا بلعکس پسرفت شما
  6. محیطی کاملاً جذاب و با جزئیات مناسب

بازی Nitro Nation 6 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Nitro Nation Drag & Drift برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.