تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 ژانویه 2021 - 16:28
کد خبر : 3560

آموزش کسب درآمد از بازی Call of Duty | پول درآوردن از کالاف دیوتی

آموزش کسب درآمد از بازی Call of Duty | پول درآوردن از کالاف دیوتی

همه ما به خوبی می دانیم که پول درآوردن از بازی کردن (گیمری) امر غیر ممکنی نیست و خیلی از بازی های ویدیویی که اسم و رسم دارند، پتانسیل بسیار زیادی برای این امر دارند. یکی از این بازی ها کالاف دیوتی (فا..

همه ما به خوبی می دانیم که پول درآوردن از بازی کردن (گیمری) امر غیر ممکنی نیست و خیلی از بازی های ویدیویی که اسم و رسم دارند، پتانسیل بسیار زیادی برای این امر دارند. یکی از این بازی ها کالاف دیوتی (فارغ از نسخه) است که پول درآوردن از آن یک چیز جا افتاده محسوب می شود. امروز به شما 0 تا 100 کسب درآمد از بازی Call of Duty را در 7 روشی که در دنیای گیمرها بسیار مرسوم است می گوییم. چه نسخه PC و چه نسخه موبایلی کال آف دیوتی را بازی کنید، میتوانید درآمد خوبی از این بازی داشته باشید. در ادامه درباره 7 روش از کسب درآمد از بازی Call of Duty صحبت میکنیم.

با آموزش پول درآوردن از کالاف دیوتی همراه سایت پلی مگ باشید.

7 روش برای پول درآوردن از بازی کالاف دیوتی

1- تبلیغات در توییچ یا یوتوب

اگر مهارت خوبی در بازی کردن دارید، میتوانید یک چنل در پلتفرم های محبوب توییچ و یوتیوب درست کنید. این پلتفرم ها تبلیغاتی را در ویدیو هایتان پخش میکنند و درصدی از پول را به شما میدهند. امروزه محدودیت هایی مربوط به عضویت در Partner Program برای کاربران در نظر گرفته شده است. اما اگر به طور کامل پیش نیاز های آنها را فراهم کنید قادر خواهید بود با نمایش تبلیغ در ویدیو ها از چنل تان درآمدزایی کنید.

اگر تولیدکننده حرفه ای محتوا یا بازیکن حرفه ای (برای استریم) کردن باشید، توییچ و یوتوب فضای خوبی برای کسب درآمد از بازی Call of Duty محسوب می شوند
اگر تولیدکننده حرفه ای محتوا یا بازیکن حرفه ای (برای استریم) کردن باشید، توییچ و یوتوب فضای خوبی برای کسب درآمد از بازی Call of Duty محسوب می شوند

2- درآمد از طریق همکاری در فروش

اگر تصمیم تان درباره پول درآوردن از کالاف دیوتی جدی است، پس حتما باید “همکاری در فروش” را در استراتژی کسب درآمدتان جای دهید. شما میتوانید بهترین محصولاتی که همیشه استفاده میکنید را در استریم یا ویدیو هایتان تبلیغ کنید. بعنوان مثال: گوشی همراه، هدفون یا دوربینی که استفاده میکنید. لینک همکاری تان را در توضیحات ویدیو بگذارید و یا از شرکت سازنده محصول درخواست کنید که یک کد تخفیف مخصوص به شما بدهد.

اگر شخصی از طریق لینکی که در توضیحات یا هرجای دیگر گذاشتید و یا با کد تخفیف شما خرید کند، درصدی از فروش به شما تعلق میگیرد. از آنجایی که لازم نیست نگران موجودی کالا و سفارش ها باشید، این روش را به یک روش پایدار و خوب برای کسب درآمد از بازی Call of Duty تبدیل میکند. آمازون، گیربست و فلیپکارت بهترین سایت هایی هستند که میتوانید عضو برنامه همکاری آنها شوید.

پول درآوردن از کالاف دیوتی با دونیت

شما با ارائه گیمپلی های جذاب، توجه علاقمند های بازی کالاف دیوتی را جلب میکنید. معمولا بیننده ها گیمر های حرفه ای یا استریمر های مورد علاقه شان را با دونیت کردن یا گیفت حمایت میکنند. ویژگی دونیت کردن در یوتوب با نام سوپر چت وجود دارد. این ویژگی به استریمر ها اجازه میدهد که هنگام استریم، دونیت یا حمایت مالی از بیننده ها دریافت کنند. همچنین بیننده ها میتوانند با پرداخت مقداری پول تا یه مدت معین کامنت خودشان را در چت سنجاق کنند.

سوپر چت استریمر ها را به خاطر تلاشی که میکنند حمایت میکند و به بیننده ها کمک میکند تا خودشان را بیشتر نشان بدهند و یوتوب هم از این کار درآمد دارد. برد-برد-برد. از طرفی دیگر توییچ نیز به بیننده ها اجازه میدهد که با واحدی به نام “بیت” استریمر مورد علاقه شان را تشویق و حمایت کنند. یوتوب و توییچ بخش زیادی از دونیت را برای خودشان بر میدارند پس بسیاری از گیمر ها از ابزار ها سوم شخص مثل PayTM، Google Pay و یا Instamojo برای دریافت دونیت استفاده میکنند.

نکته: شما میتوانید از ابزار های مدیریت استریم و برادکستینگ مثل OBS یا Streamelements استفاده کنید. این ابزار ها قابلیت ارائه ویژگی های یوتوب و توییچ مثل چت، هشدار و اعلان های استریم، رابط کاربری و آماری پرجزییات را دارا هستند.

4- عضویت پرمیوم

عضویت ها و سابسکرایب های ماهانه، روشی دیگر برای پول درآوردن از کالاف دیوتی و دیگر بازی ها است.

توییچ و یوتوب هردو این ویژگی را دارند، اما باید عضو برنامه پارتنر یا همکاری در فروش باشید تا بتوانید این ویژگی را فعال کنید. کسانی هم که پیش نیاز های یوتوب یا توییچ را برای این کار ندارند، میتوانند از وبسایت های سوم شخص مثل Ko-fi یا Patreon استفاده کنند. همچنین میتوانید به دنبال کننده های پرمیوم تان محتوای اختصاصی ارائه کنید تا آنها را راضی نگه دارید.

5- کسب درآمد از طریق اسپانسر و همکاری با برند ها

وقتی به یک سطح کافی از محبوبیت رسیدید، برند های مختلفی برای اسپانسر شدن در ازای معرفی و تبلیغ محصولاتشان با شما تماس میگیرند. درآمدی که از این طریق خواهید داشت به نسبت میزان دنبال کننده ها و میزان محبوبیت شما متغیر است. اخیرا یوتوب همکاری ای با FameBit انجام داد تا فرآیند اسپانسرشیپ و همکاری با برند ها را برای کاربرانش آسان تر کند.

پول درآوردن از بازی کالاف دیوتی و پیدا کردن اسپانسر زمانی میسر می شود که دست کم شما بازیکن حرفه ای باشید یا اینکه تولیدکننده محتوای خوبی باشید
پول درآوردن از بازی کالاف دیوتی و پیدا کردن اسپانسر زمانی میسر می شود که دست کم شما بازیکن حرفه ای باشید یا اینکه تولیدکننده محتوای خوبی باشید

توییچ و دیگر پلتفرم های استریمینگ این ویژگی را ندارند، اما میتوانید به صورت مستقیم با برند ها تماس بگیرید و یا از طریق وبسایت های سوم شخص این کار را انجام دهید.

6- برند مرچندایس

وقتی چنل تان به یک مقدار زیادی دنبال کننده رسید میتوانید فروش کالای مخصوص برند خودتان را شروع کنید. طرفداران عاشق این هستند که علاقه شان به شما را به گونه خاصی ابراز کنند. فروش کالا مخصوص برند خودتان یکی از بهترین راه ها برای پول درآوردن از کالاف دیوتی است. این روش شاید خیلی سودمند به نظر برسد اما خیلی روند ریسکی و زمان بری است.

فروش محصولات کالاف دیوتی، جهت کسب درآمد از بازی Call of Duty و پول درآوردن از آن
فروش محصولات کالاف دیوتی، جهت کسب درآمد از بازی Call of Duty و پول درآوردن از آن

پیشنهاد ما این است که با یک فروشگاه اینترنتی همکاری کنید تا کار موجودی ها و سفارشات را انجام دهد. میتوانید سود خوبی از این طریق بدست بیاورید. طراحی و برندسازی مناسب نیز میتواند سود شما را چندین برابر کند. اگر هم درباره این دو چیزی نمیدانید میتوانید فردی برای انجام این کار ها استخدام کنید.

به یاد داشته باشید که با استفاده از لوگوی کالاف دیوتی یا بازی دیگری ممکن است قوانین کپی رایت را نقض کنید.

7- ورزش های الکترونیکی

اگر درباره مهارت های خودتان اعتماد بنفس دارید، پس شرکت در مسابقات یک فرصت بسیار خوب برای کسب درآمد از بازی Call of Duty یا دیگر بازی ها است.

چند روش برای پول درآوردن از بازی کردن کالاف دیوتی موبایل یا ورژن PC:

  1. شرکت در تورنومنت های Call of Duty و برنده شدن
  2. پیدا کردن اسپانسر، وقتی که عضو یک تورنومنت بزرگ میشوید.
  3. مربی گری و تدریس مهارت و استراتژی بازی کردن
در صورتی که قهرمان مسابقات داخلی و خارجی بازی کالاف دیوتی شوید، مبلغ هنگفتی را دریافت می کنید
در صورتی که قهرمان مسابقات داخلی و خارجی بازی کالاف دیوتی شوید، مبلغ هنگفتی را دریافت می کنید

برای دسترسی به بخش آموزش کسب درآمد از بازی، روی متن بنفش کلیک کنید!

آموزش و ترفند بازی ها را در پلی مگ دنبال کنید:

اگر سوالی راجع به کسب درآمد از بازی Call of Duty دارید، در بخش نظرات ارسال کنید.
همچنین اگر تجربه ای بابت پول درآوردن از کالاف دیوتی دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post آموزش کسب درآمد از بازی Call of Duty | پول درآوردن از کالاف دیوتی appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.