تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 8090

آگهی استخدام ساکر پانج به ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره می‌کند

آگهی استخدام ساکر پانج به ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره می‌کند

با توجه به موفقیت‌های تجاری عظیم Ghost of Tsushima و تحسین گسترده منتقدان، می‌توان دلیلی آشکار جهت ساخت دنباله این اثر مشاهده کرد. با وجود این که هنوز از سوی سونی یا حتی ساکر پانچ سخنی در مورد نسخه دو..

با توجه به موفقیت‌های تجاری عظیم Ghost of Tsushima و تحسین گسترده منتقدان، می‌توان دلیلی آشکار جهت ساخت دنباله این اثر مشاهده کرد. با وجود این که هنوز از سوی سونی یا حتی ساکر پانچ سخنی در مورد نسخه دوم این بازی به میان نیامده، افراد بسیاری باور دارند که این پروژه مدت‌ها قبل کلید خورده است و توسعه دهندگان مشغول کار هستند. در حقیقت یک آگهی استخدام از سوی استودیو این فرضیه را تایید می‌کند که مراحل ساخت نسخه دوم پیش‌تر آغاز شده است.

این آگهی با توجه به اعلام استخدام افراد جدید، از هر زمان دیگری بیشتر بر این مورد صحه می‌گذارد که Ghost of Tsushima 2 یا هر اسمی که به آن نسبت داده خواهد شد، در مراحل توسعه خود به سر می‌برد. فرصت شغلی طراح مبارزه مسلماً یک اشاره آشکار به این موضوع است که ما در توضیحات آگهی این‌گونه درباره آن می‌خوانیم:

اکثر افراد بازی Ghost of Tsushima را تجربه و سیستم مبارزات آن را درک کرده‌اند.

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

این توضیح دقیقاً یک اشاره محسوب می‌شود و نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. احتمالاً منظور سازندگان استخدام فردی است که بتواند با خلاقیت خود در گسترش سیستم مبارزه نسخه اول کمک کند. سیستمی که تنها می‌تواند در نسخه بعدی این مجموعه مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت سونی پیش از این هم تایید کرده بود که این بازی بسیار بیشتر از آن چه فکر می‌کردند موفق ظاهر شده است. مدتی پیش اعلام شد که این اثر موفق به دست‌یابی به فروش 5 میلیون نسخهای شده است و احتمالاً اکنون با انتشار بخش چند نفره، این مقدار افزایش پیدا کند. بازی یاد شده از معدود آثار قابل توجه انحصاری سونی به شمار می‌آید که می‌توان پایه‌گذار بخش‌های جذاب تک‌نفره در کنار بخش‌های قابل توجه چند‌نفره باشد. بخش چند‌نفره این بازی تحت عنوان Legends منتشر شده است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته آگهی استخدام ساکر پانج به ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره می‌کند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.