تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 10:01
کد خبر : 21890

دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای PC

دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای PC

دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای کامپیوتر بازی‌های اکشن اول‌شخص همواره جز پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. حال برخی شرکت‌های بازی‌سازی دست به نوآوری در این ژانر زده و در تولی..

دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن اول‌شخص همواره جز پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. حال برخی شرکت‌های بازی‌سازی دست به نوآوری در این ژانر زده و در تولید بازی‌هایی متفاوت گام برداشته‌اند. بازی Real Heroes Firefighter HD یکی از همین بازی‌هاست. یک بازی اول‌شخص شوتر که در آن دشمن اصلی شما آتش است زیرا در نقش یک آتش‌نشان قرار می‌گیرید. بازی از جایی شروع می‌شود که شما به‌عنوان یک آتش‌نشان تازه‌کار که از آکادمی فارغ‌التحصیل شده، اولین مأموریت جدی خود در سطح شهر را شروع می‌کنید.

در طول بازی علاوه بر اینکه باید همواره شعله‌های آتش را مهار کنید، در برخی موقعیت‌ها باید جان افرادی که اسیرشده‌اند را نجات دهید و یا با استفاده از ابزارهای خود، مسیرهای جدیدی را برای پیشروی در مرحله بازکنید و یا حتی همکاران آتش‌نشان خود را که گرفتارشده‌اند، نجات دهید. با پیشروی در مراحل بازی ابزارهای پیشرفته‌تری مانند اره‌برقی و یا انبر برای از بین بردن منابع در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مراحل بازی شامل سناریوهای مختلفی است ازجمله کارخانه فولادی که دچار آتش‌سوزی شده و یا سانحه تصادفی که بر روی یک پل اتفاق افتاده است. همین‌طور مرحله‌های بازی پویا هستند و وظایف مختلفی را بر دوش شما می‌گذارند. شاید در ابتدا باید آتش را مهار کنید و سپس باعجله برای نجات آدم‌های داخل ساختمان تلاش کنید و منتظر نردبانی بمانید که راه خروج و فرار را برای شما مهیا می‌کند. گاهی باید برق و گاز را قطع کنید تا از انفجارهای اضافی حاصل از آتش‌سوزی جلوگیری کرده و در مهار آن مؤثرتر واقع شوید. همین‌طور طراحی آتش در بازی بسیار خوب و واقع‌گرایانه است و از قوانین فیزیکی و شیمیایی دنیای واقعی تبعیت می‌کند. همین‌طور باید کاملاً حواستان به محیط باشد چون حتی اگر مقدار کمی از آتش‌سوزی را نادیده بگیرید به لطف طراحی خوب بازی، ممکن است پس از بازگشت به منطقه کل محل را دوباره اسیر در آتش ببینید پس دقت عمل و حوصله امری ضروری در طی کردن مراحل بازی خواهد بود.

این بازی می‌تواند بسیار جذاب باشد زیرا کمتر عنوانی این فرصت را به شما می‌دهد که به‌عنوان یک آتش‌نشان ایفای نقش کنید. این نوآوری و همین‌طور طراحی خوب مراحل و غیریکنواخت بودن آن‌ها می‌تواند تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغان آورد.
اگر به بازی‌های اکشن و در همین سبک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی مانند Firefighting Simulator The Squad و Emergency 20 را نیز امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 64 MB NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1300

تصاویری از محیط بازی :

Real Heroes Firefighter HD Real Heroes Firefighter HD Real Heroes Firefighter HD Real Heroes Firefighter HD

نوشته دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.