تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 6:30
کد خبر : 31667

احتمالاً نام جانشین وان پلاس نورد N1، نورد N10 خواهد‌بود

احتمالاً نام جانشین وان پلاس نورد N1، نورد N10 خواهد‌بود

احتمالاً نام جانشین ..

احتمالاً نام جانشین وان پلاس نورد N1، نورد N10 خواهد‌بود

وان پلاس گوشی‌های سری نورد (Nord) را سال قبل عرضه کرد ولی هنوز طرحی برای نام گذاری سری جدید این گوشی‌‎ها ندارد. افشاگر باسابقه یعنی Max J طبق گزارشی ادعا کرده است که جانشین گوشی وان پلاس نورد N10 با نام نورد N1 معرفی و عرضه خواهد شد.این حرکت شبیه روال نام‌گذاری شرکت سونی بر روی گوشی‌های موبایل و همچنین دوربین‌های عکاسی این شرکت می‌باشد. مثلا نام‌گذاری‌های سونی برای دوربین‌هایش، RX1 فول فریم، RX10 1 بدون آینه و RX100 می‌باشد. هرچند مشخص نیست که امسال شاهد عرضه نورد N10 یا یک N100 باشیم.

و اگر قرار باشد N10 یک گوشی میان‌رده باشد، آیا N1 فروش بهتری خواهد داشت؟ خوب اغلب گوشی‌های میان‌رده با سخت‌افزار ضعیف‌تر که مشخصاتی نزدیک به یک گوشی پرچم‌دار دارند به همین شکل هستند برای مثال می‌توان به گوشی هوشمند ردمی سری K اشاره کرد.

خط تولید سال ۲۰۲۱ شرکت وان پلاس با در نظر گرفتن عرضه گوشی وان پلاس ۹E و اضافه شدن مدل‌های ۹ پایه‌ این سری و البته ۹ پرو، از قبل هم شلوغ‌تر به نظر می‌رسد. سری گوشی‌های E از وان پلاس احتمالا ضعیف‌ترین سری از مجموعه اصلی این شرکت خواهند بود که در کنار نورد N1 قرار می‌گیرند.

حال اگر شرایط برخلاف این روند طی شود چه؟ اگر گوشی نورد N1 با یک تراشه اسنپدراگون سری ۷۰۰ عرضه شود، آیا جانشینی برای گوشی نورد N100 وجود خواهد داشت؟ در حققت با مشخصاتی که داشته هم به خودی خود از گوشی‌های پایین رده محسوب می‌شود، که با برند وان پلاس در تضاد هست.

انتظار می‌رود که سری ۹ وان پلاس زودتر از موعد معمول یعنی اواسط ماه مارس روانه بازار شود. همچنین برای گوشی‌های نورد جدید، به احتمال قوی عرضه برای نیمه دوم سال برنامه‌ریزی شده باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.