تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 9281

اطلاعات جدیدی از مکانیزم‌های بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

اطلاعات جدیدی از مکانیزم‌های بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

با وجود این که سری Ratchet and Clank همیشه یک مجموعه اکشن سرعتی محسوب می‌شده و تمرکز سازندگان در سال‌های گذشته روی این موضوع معطوف بوده ولی پس‌زمینه پلتفرمینگ این اثر زمینه‌ساز این پیشرفت بوده است. بن..

با وجود این که سری Ratchet and Clank همیشه یک مجموعه اکشن سرعتی محسوب می‌شده و تمرکز سازندگان در سال‌های گذشته روی این موضوع معطوف بوده ولی پس‌زمینه پلتفرمینگ این اثر زمینه‌ساز این پیشرفت بوده است. بنابراین انتظار می‌رود که این روند ادامه پیدا کند ولی گویا در نسخه Ratchet and Clank: Rift Apart شاهد گسترش همه جانبه تمام المان‌ها خواهیم بود.

مایک دیلی کارگردان بازی یاد شده در مصاحبه اخیرش با وب‌سایت Games Radar در این رابطه سخن گفته است که شما چگونه قادر به ملاقات مکان‌ها و سیارات مختلف خواهید بود. او اشاره کرده است که تیم توسعه دهنده قابلیت‌هایی جدید و حتی موردی قدیمی را به این نسخه افزود‌ه‌اند که در کنار یکدیگر حرکت شخصیت اصلی را نظم خواهند داد و آن را کاراتر و قدرتمندتر از همیشه خواهند کرد:

قابلیت‌های جدید این موضوع را که Ratchet چگونه می‌تواند مسافت‌های زیادی را به وسیله Rift Theters پیمایش کند گسترش خواهد داد و آن را با برخی از حرکت‌ها قدیمی ترکیب خواهد کرد تا پیمایش حس قدرت و کارایی بیشتری را منتقل کند. نحوه حرکت Ratchet اکنون سریع‌تر و منعطف‌تر از قبل است و به لطف پیمایش سریع‌تر و روان‌تر به نظر می‌رسد که او از هر زمان دیگری فرزتر ظاهر می‌شود.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart برای عرضه در تاریخی نامعلوم از سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. این عنوان یکی از مهم‌ترین انحصاری‌های سال اول عرضه پلی استیشن 5 به شمار می‌آید که موفقیتش می‌تواند استودیو اینسومنیاک گیمز را به سطوح بالاتری از احترام منتقل سازد. بازی یاد شده جهت نشان دادن قدرت درایو SSD این کنسول تدارک دیده شده است و امید می‌رود که تنها به این موضوع بسنده نکند و یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی را برای کاربران رقم بزند. پیش‌تر تایید شده است که ما شاهد اجرای این بازی با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه خواهیم بود.

منبع: Gaming Bolt

نوشته اطلاعات جدیدی از مکانیزم‌های بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.