تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 15:21
کد خبر : 34632

اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد

اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد

اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد شرکت اوپو امروز در کشور چین در طی مراسمی از تلویزیون هوشمند، ایربادهای بدون سیم و مچ‌بند تناسب اندام خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین در این مراسم گوش..

اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد

شرکت اوپو امروز در کشور چین در طی مراسمی از تلویزیون هوشمند، ایربادهای بدون سیم و مچ‌بند تناسب اندام خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین در این مراسم گوشی هوشمند جدید خود با نام اوپو K9 5G را معرفی کرد. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G و سیستم‌عامل کالر او اس ۱۱٫۱ (که بر اساس اندروید ۱۱ طراحی شده است) استفاده کرده و در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابیت و ۲۵۶/۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

اوپو K9 5G از سیستم خنک‌سازی مایع سه‌بعدی بهره برده و به صفحه نمایش امولد ۶٫۴۳ اینچی سامسونگ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ بهره‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز مجهز شده است. این صفحه نمایش همچنین از یک حسگر اثر انشگت نسل ۶ گودیکس (Goodix) بهره خواهد برد.

منابع مرتبط:

  • گوشی‌های سری اوپو رنو ۶ به زودی معرفی خواهند شد

  • تصاویر جدیدی از انکو بادز جدید ساخت شرکت اوپو منتشر شد
  • قیمت گوشی اوپو A54 در کشور هند مشخص شد

اوپو K9 5G

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. اوپو در این گوشی از باتری ۴٫۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۵ واتی (با کابل USB-C) استفاده کرده است.

اوپو K9 5G

پشتیبانی از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، شبکه‌های ۵G (SA و NSA) و آنتن سوراند ۳۶۰ درجه از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. اوپو K9 5G در دو رنگ سیاه و گرادینت عرضه خواهد شد.

اوپو K9 5G
اوپو K9 5G

نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی اوپو K9 5G به قیمت ۱٫۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار/۲۵۵ یورو) به فروش خواهد رسید و نسخه‌ی ۲۵۶/۸ آن ۲۰۰ یوان (۱۵ دلار/ ۱۳ یورو) گران‌تر خواهد بود. پیش‌فروش این محصول در کشور چین آغاز شده و فروش رسمی آن از تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) شروع خواهد شد. در حال حاضر، اوپو K9 5G تنها در کشور چین عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

1منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.