تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 8:35
کد خبر : 40167

ویژگی های اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

ویژگی های اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

یوبی سافت شروع به انتشار جزئیات مختلفی از فصل بعدی بازی Rainbow Six Siege به نام North Star یا ستاره شمالی کرده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل بعدی در دست نیست اما از معرفی محتوای امسال Rainbow..

یوبی سافت شروع به انتشار جزئیات مختلفی از فصل بعدی بازی Rainbow Six Siege به نام North Star یا ستاره شمالی کرده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل بعدی در دست نیست اما از معرفی محتوای امسال Rainbow در ماه فوریه، سرنخ هایی از اپراتور جدید دریافت کردیم.

بر اساس گزارش ها و اسناد لو رفته، اپراتور فصل دوم از سال ششم بازی Rainbow Six Siege ، اهل استان ناکودا واقع در غرب کشور کانادا است. یوبی سافت به تازگی یک تصویر هنری از اپراتور بعدی منتشر کرده که نشان دهنده یک بالگرد زردرنگ است که توسط نیروهای کانادایی استفاده می شود .این بالگرد از نوع AgustaWestland CH-149 است که به عنوان بالگرد نجات شناخته می شود و معمولا افرادی که در شرایط سخت گیر می افتند، توسط این بالگرد نجات پیدا می کنند.

اگر چه همه ما دوست داریم تا کنترل یک بالگرد قدرتمند را در بازی Rainbow Six Siege به دست بگیریم، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. بر اساس تصاویر منتشر شده و شایعات مختلف، اپراتور بعدی بازی Siege که با کدرمز Thunderbird شناخته می شود، یک جنگجو از نوع هیلر و کمکی خواهد بود. تا به حال بارها شنیده ایم که اپراتور جدید یک هیلر خواهد بود که از گجت پیشرفته ای هم استفاده خواهد کرد. بیایید در زیر نگاهی به گجت جالب این اپراتور بیندازیم.

Rainbow-Six-Sige-Healer

Thunderbird یک مدافع شجاع

اپراتور Thunderbird یک مدافع جدید است که وظیفه او، هیل کردن هم تیمی ها و یاری رساندن به آنها خواهد بود. اگر به آیکون اپراتور هم نگاهی بیندازید، یک صلیب سرخ را خواهید دید که نشان دهنده هیلر بودن است. اگر اسناد لو رفته درست باشند، Kona Stations اسم گجت اصلی او خواهد بود که افراد نزدیک را هیل خواهد کرد.

اکانت توییتر R6leaks به تازگی یک کلیپ بی کیفیت از گجت این اپراتور منتشر کرده که البته اطلاعات چندانی از نحوه کارکرد آن در اختیار ما نمی گذارد. بر اساس آپدیت های اخیر و کارایی گجت های هیلر، باید بگوییم که تنها جان افراد نزدیک به این اپراتور افزایش پیدا می کند و ممکن است حتی دشمنان هم بتوانند با نزدیک شدن به او، میزان جان خود را افزایش دهند.

این دومین گجت جان بخش از زمان انتشار بازی Rainbow Six Siege تا به حال است و تا به حال تنها پیستول مورد استفاده توسط اپراتور Doc قابلیت هیلر را داشت. منابع دیگری گزارش داده اند که Thunderbird از تفنگ خودکار Spear .308 به عنوان مدافع استفاده می کند. معمولا تفنگ های خودکار و مسلسل ها در دسترس مهاجمان قرار می گیرند اما چند تفنگی هم به دلیل ایجاد تعادل به دست اپراتورهای دفاعی می افتد.

منتظر انتشار خبرهای رسمی در طی هفته آینده باشید

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بازه‌ی زمانی انتشار بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine مشخص شد
  2. شخصیت جیل ولنتاین به بازی Rainbow Six Siege اضافه شد

منبع: PCGAMER

نوشته ویژگی های اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.