تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اکتبر 2021 - 4:39
کد خبر : 45739

اپل خود را برای برگزاری رویداد Unleashed در تاریخ ۲۶ مهر آماده می‌کند

اپل خود را برای برگزاری رویداد Unleashed در تاریخ ۲۶ مهر آماده می‌کند

اپل خود را برای برگزاری رویداد Unleashed در تاریخ ۲۶ مهر آماده می‌کند اپل اعلام کرد که قصد برگزاری یک رویداد جدید در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) را دارد و در این رویداد از لپ تاپ‌های مک بوک و هدفون‌های ای..

اپل خود را برای برگزاری رویداد Unleashed در تاریخ ۲۶ مهر آماده می‌کند

اپل اعلام کرد که قصد برگزاری یک رویداد جدید در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) را دارد و در این رویداد از لپ تاپ‌های مک بوک و هدفون‌های ایرپاد جدید رونمایی خواهد کرد.

ما در این رویداد احتمالاً شاهد نسخه‌های بازطراحی شده ایرپاد و مک بوک اپل خواهیم بود و همانطور که می‌دانید آخرین مدل‌های این محصولات در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند.

مطالب مرتبط:

  • پتنت جدید اپل به یک آیفون رول شدنی اشاره دارد

  • اپل آپدیت آی او اس ۱۵.۰.۲ را برای رفع باگ‌های موجود عرضه کرد

اپل گفته است که این رویداد را به‌خاطر شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار خواهد کرد که به صورت زنده از وب‌سایت این شرکت پخش خواهد شد. اپل معمولاً در آستانه سال نو میلادی، محصولات جدیدی معرفی می‌کند تا بتواند بخشی از فروش‌های خود را در این موقع از سال انجام بدهد.

همانطور که می‌دانید لپ تاپ ‌ها مک بوک به‌جای تراشه‌های اینتل از تراشه‌های ساخت اپل استفاده می‌کنند و همچنین نرم‌افزار اختصاصی مک او اس را روی خود اجرا می‌کنند. اپل تاکنون مدل‌های مختفی از جمله مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک مینی و آی مک معرفی کرده که همه آن‌ها مجهز به تراشه‌های خود این شرکت بوده‌اند.

با این‌حال، اپل هنوز کامپیوترهای دسکتاپی خود از جمله مک پرو دسکتاپ و لپ تاپ‌های بزرگتر مک بوک پرو را مجهز به تراشه خودش نکرده و شاید امسال بخواهد که برای اولین بار این کار را انجام بدهد. اپل ماه گذشته از سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این غول تکنولوژی در رویداد ۲۶ مهر خود چه سورپرایزهایی برای مشتریان خواهد داشت.

منبع: Cnbc

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.