تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 مارس 2022 - 6:50
کد خبر : 503384

اپل نسخه مشکی‌رنگ مجیک ترک پد را عرضه کرد

اپل نسخه مشکی‌رنگ مجیک ترک پد را عرضه کرد

اپل نسخه مشکی‌رنگ مجیک ترک پد را عرضه کرد اپل در رویداد Peek Performance خود از محصولات متعددی مانند آیفون SE 2022، آیپد ایر و مک استودیو رونمایی کرد و علاوه بر این‌ها یک نسخه مشکی‌‌رنگ نیز برای مجیک ..

اپل نسخه مشکی‌رنگ مجیک ترک پد را عرضه کرد

اپل در رویداد Peek Performance خود از محصولات متعددی مانند آیفون SE 2022، آیپد ایر و مک استودیو رونمایی کرد و علاوه بر این‌ها یک نسخه مشکی‌‌رنگ نیز برای مجیک ترک پد معرفی کرد.

اپل سال گذشته عرضه نسخه خاکستری این ترک پد را متوقف کرده بود، اما نسخه نقره‌ای آن همچنان قابل دسترس است و حالا کاربران مک بوک پرو می‌توانند به نسخه مشکی‌رنگ آن نیز دسترسی داشته باشند.

مجیک ترک‌پد

متاسفانه اپل این ترک پدها را به‌همراه مک پرو ۶۰۰۰ دلاری خود ارائه نمی‌کند و شما مجبور به خرید جداگانه‌ آن‌ها هستید. قیمت نسخه نقره‌ای‌رنگ مجیک ترک پد در حال حاضر ۱۲۹ دلار است و حالا شما برای خرید نسخه مشکی آن باید ۱۴۹ دلار بپردازید.

مطالب مرتبط:

  • هر آنچه که باید درباره باتری آیفون SE 2022 بدانید
  • ۷ معرفی بزرگ در رویداد Peek Performance اپل

اپل یک نسخه مشکی‌رنگ نیز برای مجیک ماوس خود عرضه کرده است که ۲۰ دلار نسبت به نسخه سفید آن گران‌تر است. در هر حال، اپل در اولین رویداد ۲۰۲۲ خود محصولات متنوعی را معرفی کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در رویداد بعدی که احتمالا در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد چه محصولاتی معرفی خواهد کرد.

منبع: The Verge

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.