تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 21846

گردهمایی صداگذاران مجموعه Metal Gear Solid، می‌تواند اشاره‌ای به نسخه جدید باشد

گردهمایی صداگذاران مجموعه Metal Gear Solid، می‌تواند اشاره‌ای به نسخه جدید باشد

طرفداران مجموعه Metal Gear Solid مدت‌ها است که با توجه به سرنوشت غریب و ناهموار این سری، از انتظار رنج می‌کشند و گویا هیچ چیزی نمی‌توان به آن‌ها امید دهد. با این حال شاید بارقه‌هایی از امید در دور دست..

طرفداران مجموعه Metal Gear Solid مدت‌ها است که با توجه به سرنوشت غریب و ناهموار این سری، از انتظار رنج می‌کشند و گویا هیچ چیزی نمی‌توان به آن‌ها امید دهد. با این حال شاید بارقه‌هایی از امید در دور دست‌ها وجود داشته و تنها نیازی به مقداری کند و کار باشد.

دیوید هیتر، صداگذار شخصیت سالید اسنیک در مجموعه مذکور و حتی گاهی اوقات بیگ باس، به تازگی در توییتر خود خبر از گردهمایی بزرگی در اپلیکیشن Zoom داده است که صداگذاران بسیاری از جمله دی می وست، رابین اتکین داونز، کریستوفر راندولف، لوری و افراد دیگر در آن حضور پیدا خواهند کرد. اگر از طرفداران مجموعه یاد شده باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که بسیاری از صداگذاران مجموعه Metal Gear Solid در حال گردهمایی در این رویداد به خصوص هستند.

در حالی که شاید نیازی به ذکر این موضوع نباشد، اما یک گردهمایی نمی‌توان اثبات کننده ساخت نسخه جدیدی باشد. این که صداگذاران قدیمی در کنار یکدیگر جمع شوند مسئله خوبی است اما احتمالاً کاربران این سری از همین حالا هم انتظارات شگرفی را پایه‌گذاری کرده‌اند.

دیوید هیتر پیش‌تر در توییت خود اشاره کرده است که به زودی اطلاعات جدیدی از این گردهمایی منتشر خواهد شد. آخرین نسخه بازی با عنوان Survive در سال 2018 منتشر شد که از خیلی جهات، یک پسرفت کامل نسبت به میراث طولانی مدت مجموعه مذکور محسوب می‌شود. پس از جدایی هیدئو کوجیما از شرکت کونامی، هنوز مشخص نیست که دنبال‌های این سری در چه حالی توسعه و انتشار خواهند یافت.

منبع: Gaming Bolt

نوشته گردهمایی صداگذاران مجموعه Metal Gear Solid، می‌تواند اشاره‌ای به نسخه جدید باشد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.