تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مارس 2022 - 12:22
کد خبر : 503616

اینستاگرام سرانجام قابلیت انتخاب مدیر برای لایوها را ارائه کرد

اینستاگرام سرانجام قابلیت انتخاب مدیر برای لایوها را ارائه کرد

اینستاگرام سرانجام قابلیت انتخاب مدیر برای لایوها را ارائه کرد اینستاگرام امروز یک قابلیت خوب به پلتفرم خود اضافه کرده است که به خالقان محتواهای ویدیویی اجازه می‌دهد برای لایوهای خود یک مدیر انتخاب کن..

اینستاگرام سرانجام قابلیت انتخاب مدیر برای لایوها را ارائه کرد

اینستاگرام امروز یک قابلیت خوب به پلتفرم خود اضافه کرده است که به خالقان محتواهای ویدیویی اجازه می‌دهد برای لایوهای خود یک مدیر انتخاب کنند. وظیفه این مدیرها این خواهد بود که کامنت‌های نامناسب را ریپورت بکنند و انتشاردهندگانِ آن‌ها را از لایو اخراج کنند. مدیرهای لایو همچنین می‌توانند کامنت‌ها را برای افراد خاصی ببندند.

خالقان محتوا می‌توانند برای انتخاب مدیر لایوهای خود می‌توانند روی منوی سه نقطه در نوار کامنت کلیک کنند و از آنجا فردی را به‌عنوان مدیر انتخاب نمایند. این افراد را می‌توان از بین افراد پیشنهادی اینستاگرام یا با جستجو در نوار مخصوص برگزید.

اینستاگرام

نکته جالب اینجاست که اینستاگرام از سال ۲۰۱۶ ویدیوهای لایو را به پلتفرم خود اضافه کرده است اما حالا بعد از شش سال امکان مدیریت کامنت‌ها را به آن اضافه می‌کند. این قابلیت مدت‌هاست که در پلتفرم‌هایی مانند توییچ، یوتیوب ارائه شده است و حتی کاربران فیس بوک نیز امکان انتخاب مدیر برای لایوهای خود دارند.

مطالب مرتبط:

  • اینستاگرام بی سر و صدا محدودیت زمان سپری شده در شبکه اجتماعی خود را افزایش داد
  • خبر خوب: اینستاگرام قابلیت کپشن های خودکار را به ویدیوها اضافه می کند

در هر حال، اینستاگرام امیدوار است که با این کار مخاطبان بیشتری را جذب ویدیوهای لایو بکند و تاحدودی این محیط را برای کاربران سالم‌سازی کند.

منبع: The Verge

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.