تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 17258

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout فعلاً به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه نمی‌شود

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout فعلاً به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه نمی‌شود

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout با وجود مدت کوتاه عرضه خود، طی ماه‌های گذشته به موفقیت و محبوبیت بی‌نظیری دست یافته است و نمی‌توان منکر این قضیه شد. بنابراین وجود این اثر روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس ..

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout با وجود مدت کوتاه عرضه خود، طی ماه‌های گذشته به موفقیت و محبوبیت بی‌نظیری دست یافته است و نمی‌توان منکر این قضیه شد. بنابراین وجود این اثر روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس کاملاً محتمل به نظر می‌رسد. ساعاتی پیش حساب اینستاگرام ایکس باکس رخ دادن این موضوع را اطلاع داد اما این امید واهی مدت کوتاهی دوام داشت. حساب رسمی توییتر سازنده بازی یعنی Mediatonic اخیراً این قضیه را منتفی اعلام کرده است.

استودیو مذکور با انتشار متنی به اشتباه پیش آمده اعتراف کرده است. بنابراین در حال حاضر خبری از نسخه گیم‌پس بازی نیست؛ البته باید توجه داشت که این بازی هنوز حتی برای پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه نشده است!

پوزش؛ اوضاع اشتباه رقم خورده است. بازی Fall Guys به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه نخواهد شد!

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. توسعه دهنده این اثر تا به حال اشاره‌ای به نسخه پلتفرم‌های دیگر نکرده است. با این حال ظاهراً‌ آن‌ها از این موضوع استقبال می‌کنند و شاید به زودی اخبار جدیدی را در این زمینه بشنویم. مایکروسافت مدتی پیش افزون بر آثار نهایی، بازی‌های جدید سرویس ایکس باکس گیم‌پس را نیز معرفی کرد. انتظار می‌رفت که این بازی نیز باری دیگر در میان اعلامیه مذکور قرار بگیرد اما اکنون به خوبی می‌دانیم که این اتفاق رخ نخواهد داد.

این اثر بتل رویال در حال حاضر در میانه فصل سوم خود موسوم به Winter Knockout قرار دارد. طی شروع این فصل هفت مرحله و بیش از 30 اسکین جدید در اختیار کاربران قرار گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتری در مورد پلتفرم‌های احتمالی آینده، و‌ب‌سایت ما را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Fall Guys: Ultimate Knockout فعلاً به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه نمی‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.