تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 24579

بازی Star Wars: The Skywalker Saga حدود 300 شخصیت قابل بازی خواهد داشت

بازی Star Wars: The Skywalker Saga حدود 300 شخصیت قابل بازی خواهد داشت

در حالی که لوکاس فیلم گیمز در این اواخر با اهدای مجوز ساخت آثار Star Wars به شرکت‌هایی غیر از الکترونیک آرتز، سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما نمی‌توان نقش پررنگ سازندگان پیشین این مجموعه را فراموش..

در حالی که لوکاس فیلم گیمز در این اواخر با اهدای مجوز ساخت آثار Star Wars به شرکت‌هایی غیر از الکترونیک آرتز، سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما نمی‌توان نقش پررنگ سازندگان پیشین این مجموعه را فراموش کرد. در حقیقت بازی Star Wars: The Skywalker Saga باید در تاریخی از سال 2020 میلادی عرضه می‌شد که نهایتاً این اتفاق رخ نداد و حال باید در بهار 2021 میلادی منتظر انتشار آن باشیم. به نظر می‌رسد که این اثر هنگام عرضه شخصیت‌های بسیار زیادی را شامل خواهد بود.

بازی مذکور که آخرین ورودی علمی تخیلی اقتباسی از داستان هومر به شمار می‌رود، به بازپرداخت داستان اصلی نهمین قسمت فیلم‌های سینمایی مجموعه Star Wars خواهد پرداخت. به تازگی در آخرین شماره مجله رسمی پلی استیشن که در فوریه 2021 منتشر شد، دن مک دیارمید طراح ارشد بازی یاد شده، اظهار کرده است که کاربران به 300 شخصیت قابل بازی از تمام 9 مجموعه و در کل حدود 800 شخصیت منحصر به فرد دسترسی خواهند داشت. این تعداد شخصیت از مقدار پیش‌بینی شده پیشین که به رقم 500 عدد می‌رسید هم فراتر می‌رود و به مورد کاملاً جدیدی تبدیل می‌شود.

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga همان‌طور که ذکر شد، در تاریخی نامعلوم از سه‌ماهه اول سال جاری میلادی برای تمام پلتفرم‌های اصلی نسل هشتمی و احتمالاً سرانجام نسل نهمی عرضه خواهد شد. این اثر پیش‌تر در سال 2019 معرفی شده بود و حال پس از یک تاخیر طولانی مدت، کاربران بالاخره می‌توانند دست به تجربه‌اش بزنند.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Star Wars: The Skywalker Saga حدود 300 شخصیت قابل بازی خواهد داشت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.