تاریخ انتشار : جمعه 30 آوریل 2021 - 8:40
کد خبر : 34446

با تمامی ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC بازی Halo Infinite آشنا شوید

با تمامی ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC بازی Halo Infinite آشنا شوید

استودیو 343 Industries به‌تازگی جزئیات گرافیکی نسخه PC بازی Halo Infinite را معرفی کرده است. این بازی اجازه تغییر تمامی ویژگی‌های گرافیکی ازجمله عمق میدان را حتی برای کنسول‌های ایکس باکس هم می‌دهد. تا..

استودیو 343 Industries به‌تازگی جزئیات گرافیکی نسخه PC بازی Halo Infinite را معرفی کرده است. این بازی اجازه تغییر تمامی ویژگی‌های گرافیکی ازجمله عمق میدان را حتی برای کنسول‌های ایکس باکس هم می‌دهد. تابه حال اطلاعات مختلفی از داستان و سیستم آب و هوای هیلو منتشر شده اما برای اطلاع از تمام ویژگی‌ها، همراه ما باشید.

قدرت از آن PC است

تهیه‌کننده و چندین توسعه‌دهنده از بازی Halo Infinite در گفتگویی که پیرامون بازی و گذشته خود به‌عنوان یک گیمر و توسعه‌دهنده داشته‌اند، از اهداف بلندپروازانه ای صحبت کرده‌اند. تهیه‌کننده بازی گفته که آن‌ها از روز اول به دنبال انتشار یک Halo برای رایانه‌های شخصی بوده‌اند که انگار مخصوص آن درست‌شده و کاملاً حس و حال جداگانه‌ای با آنچه دیده‌ایم داشته باشد.

قدرت رایانه‌های شخصی به توسعه‌دهندگان اجازه داده تا بتوانند از مانیتورها و صفحه‌نمایش‌های اولتراواید پشتیبانی کنند. مهم نیست از چه صفحه‌نمایش با چه رزولوشنی استفاده می‌کنید، ایکس باکس به شما قول بهترین تجربه کاربری مخصوص به خودتان را داده است. اگر نگران عمق میدان و چنین گزینه‌های گرافیکی هستید، توسعه‌دهندگان در تلاش‌اند تا گزینه‌هایی بسیار بیشتر از این ارائه دهند.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد بازی Halo Infinite، پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم است که اجازه تجربه بازی میان گیمرهای تمام پلتفرم‌ها را می‌دهد. حالا می‌توانید بخشی از بازی را روی کنسول پیش ببرید و سپس ادامه را روی پی سی؛ همچنین می‌توانید با تمامی بازیکنان، فارغ از پلتفرم آن‌ها بازی کنید.

بازیکنان قادر به تغییر تنظیمات دیگری مانند اثرات صفحه‌نمایش‌های بزرگ به‌منظور کاهش حس ناخوشایند هنگام تجربه شوترهای اول‌شخص خواهند بود. توسعه‌دهندگان قول ابزارهای آنتی چیت را داده‌اند تا طرفداران با خیال راحت به تجربه بازی موردعلاقه‌شان بپردازند. نسخه PC بازی Halo یک پورت از نسخه کنسول نیست و همه‌چیز به‌طور جداگانه و از صفر ساخته‌شده است.

Halo Infinite

چالش‌های ساخت بازی Halo Infinite

پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های اولتراواید با پهنا و رزولوشن مختلف، کار بسیار سختی برای یک توسعه‌دهنده بازی است. تیم حاضر در استودیو 343 Industries مجبور به خلق چندباره یک محتوا برای پوشش تمام گوشه‌ها شده است. فکر کنید که از صفحه‌نمایشی کاملاً پهن استفاده می‌کنید، آنگاه باید بتوانید دنیای بازی را به‌صورت کشیده ببینید که این چالش بزرگی برای توسعه بازی است.

haloinfinite_campaign_pc

بهینه‌سازی تمام منوها و رابط کاربری بازی برای تمامی صفحه‌نمایش‌ها کار بسیار طاقت‌فرسا و سختی است. برای نمونه روند ساخت انیمیشن برای عمق میدان 16:9 کاملاً متفاوت باحالت دیگر است. یا اینکه انیمیشن‌های حالت سندباکس باید انعطاف زیادی روی تمامی مانیتورها داشته باشند. این چالش‌های باعث شده تا بازی با دو عمق میدان منتشر شود.

در حالت اولیه شاهد عمق میدان 78 هستیم که در تصویر بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این حالت جزئیات کمتری در گوشه‌ها خواهید دید و همه‌چیز کاملاً زوم شده نشان داده می‌شود. اما در حالتی که FOV روی 120 قرار دارد، دوربین به عقب می‌آید و عمق میدان بیشتری نمایش داده می‌شود. این به کاربران اجازه تجربه نبردهای اکشن گرافیکی را می‌دهد که تابه‌حال در هیچ بازی دیده نشده‌اند.

haloinfinite_campaign_pc

توسعه‌دهندگان در بخش دیگری از صحبت‌هایشان به مشکلات کار با توسعه‌دهندگان کنسول صحبت کرده‌اند. سخت است که به یک کدنویس کنسول‌های بازی دستور داد که روی صفحه‌نمایش‌های 21:9 کار کند زیرا که چنین چیزی در هیچ کنسولی پشتیبانی نمی‌شود. استودیو 343 Industries قول عدم استفاده از قفل DRM را داده و باور دارد که این فناوری تنها تجربه کاربری را کاهش می‌دهد.

تنظیمات گرافیکی بازی Halo Infinite

ازآنجایی‌که بازی Halo Infinite به‌صورت جداگانه برای کاربران PC ساخته‌شده، هیچ مشکلی در زمینه تنظیمات گرافیکی نخواهیم دید. همان‌طور که در تصاویر پایین می‌بینید، تغییر کیفیت بافت‌ها، سایه‌ها، عمق میدان و نورپردازی پویا از همان روز اول در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی، امکان معرفی چندین دکمه از کیبورد و موس به کنترل‌های بازی است. برای نمونه می‌توانید با سه دکمه به کنترل سرعت قهرمان بازی بپردازید و درنتیجه تجربه‌ای کاملاً مخصوص به خود را خواهید داشت. بازی هیلو از تمامی کنترلرها پشتیبانی می‌کند و مهم نیست از دسته بازی استفاده می‌کنید یا موس و کیبورد؛ استودیو توسعه‌دهنده حتی به فکر حساسیت موس‌های رایانه‌ای بوده و برای همین بهتر است یک موس گیمینگ مناسب از حالا برای خود تهیه کنید.

Halo-Infinite-PC-settings Halo-Infinite-PC-settings Halo-Infinite-PC-settings

Halo Infinite قرار است روی تمامی پلتفرم‌ها ازجمله استیم و ایکس باکس گیم پس از روز اول در دسترس باشد اما هنوز تاریخ انتشار نهایی مشخص نیست و از آنجایی که استودیو قول انتشار بازی مناسب را داده، باید اندکی بیشتر صبر کنیم. شایعات از عرضه بازی در پاییز امسال خبر می‌دهند و از صحبت‌های توسعه‌دهندگان مشخص است که فرایند تولید، پله‌های آخر را طی می‌کند.
نظر شما چیست؟

منبع: HaloWaypoint

نوشته با تمامی ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC بازی Halo Infinite آشنا شوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.