تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فوریه 2023 - 11:37
کد خبر : 506238

بهترین عطر ادکلن های شرکتی در ایران

بهترین عطر ادکلن های شرکتی در ایران

شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی قصد خرید عطر ادکلنی را دارید اما به دلیل بودجه کافی نمی توانید آنرا خریداری کنید ولی امروزه در کشور ایران چندین برند معروف عطر ادکلن های شرکتی در بازار عرضه می شوند و طرفداران بسیار زیادی را دارند. این برند ها از لحاظ کیفیت و ماندگاری با

شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی قصد خرید عطر ادکلنی را دارید اما به دلیل بودجه کافی نمی توانید آنرا خریداری کنید ولی امروزه در کشور ایران چندین برند معروف عطر ادکلن های شرکتی در بازار عرضه می شوند و طرفداران بسیار زیادی را دارند. این برند ها از لحاظ کیفیت و ماندگاری با باکس اصلی پایینتر می باشد اما این نوع برند ها برای افرادی که توانایی مالی کمتری را دارند می توانند آن ها را خریداری کنند بیایید نیم نگاهی به 4 برند شرکتی که در ایران وجود دارند داشته باشیم.

فرگرانس ورد World Fragrance

بهترین عطر ادکلن های شرکتی در ایران

برند فرگرانس ورد یکی از شرکت های معروف که در سال 2009 در  ایالات متحده عربی ساخته شد هدف شرکت فرگرانس تولید نمونه های عطر ادکلن های باکس اصلی است این برند قوی توانسته عطر های مانند ساواچ فرگرانس کرید فرگرانس و عطر ادکلن هایی که طبع خنک یا شیرین،ترش،تلخ دارند که شرکت فرگرانس آن ها را ساخته است.از لحاظ قیمت محصولات بسیار مناسب می باشد و همچنین غلظت اکثر عطر ادکلن های برند فرگرانس ادو پرفیومی می باشد که ماندگاری 3 الی 4 ساعته را به همراه داشته است.

جانوین johnwin

بهترین عطر ادکلن های شرکتی در ایران

بعد از شرکت فرگرانس ورد دومین برند جانوین می باشد. این برند در کشور امارات است برند جانوین توانست با خرید دستگاه فرمولاسیون عطر ادکلن های زنانه و مردانه مشهور با نمونه مشابه و کار قانونی بسازد این معروف تاکنون بالغ بر 70 نوع رایحه مدل های جیبی را بسازد چندین عطر ادکلن که این شرکت توانست بسازد و به بازار عرضه کند عطر های به نام های لانکوم لالیک پاکو رابان کارولینا هررا شنل کرید ورساچه می باشد. از لحاظ قیمت نسبت به برند فرگرانس بالاتر می باشد و ماندگاری پراکندگی بسیار خوبی را دارند.

وینچستر winchester

بهترین عطر ادکلن های شرکتی در ایران

یکی دیگر از برند های معروف که در کشور ایران شناخته شده است این برند سال 2008 در کشور امارات فعالیت خود را آغاز کرد تاکنون توانسته بیش از 50 نوع عطر ادکلن های مشابه مانند لالیک لانکوم ویکتوریا سکرت و دیگر عطر ادکلن های زنانه و مردانه را بسازد جنس اکثر شیشه های ادکلن برند وینچستر کریستال می باشند. از لحاظ قیمت و ماندگاری عطر ادکلن ها بسیار مناسب می باشد پیشنهاد می شود که هر زن و مردی یک عدد از عطر ادکلن های برند وینچستر را در کلکسیون خانه اش داشته باشد.

الحمبرا Maison Alhambra

بهترین عطر ادکلن های شرکتی در ایران

بعد از برند های فرگرانس ورد جانوین و وینچستر برند الحمبرا یک معروف که یک شرکت تازه است توانسته عطر ادکلن بسیار خوش بو و با ماندگاری بالا بسازد. این برند تاکنون بیش از 84 نوع عطر ادکلن های زنانه مردانه و عطر های جیبی را بسازد با توجه به قیمت نسبتا بالایی که در رایحه های الحمبرا دیده می شود اما بسیار باکیفیت می باشند. همچنین این برند معروف توانسته طرفداران زیادی مانند افراد مشهور و ثروتمندان پیدا کند و عطر ادکلن های زیادی را به بازار عرضه کند.

این 4 برند معروف توانسته اند عطر ادکلن های با کیفیت را تولید کنند و همچنین این شرکت ها به غیر از کشور ایران به دیگر کشورهای مختلف مانند سوئد آلمان ایتالیا استرالیا ترکیه ارمنستان عراق عطر ادکلن عرضه کنند.

به نقل از ادکلند

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.