تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 16:00
کد خبر : 28459

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ برای برخی کاربران عرضه شد

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ برای برخی کاربران عرضه شد

به‌روزرسانی جدید وین..

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ برای برخی کاربران عرضه شد

افرادی که پیش‌تر برای دریافت نسخه‌های ویژه بررسی و اولیه ویندوز ۱۰ نام نویسی کرده بودند، اکنون قادر خواهند بود که به ویژگی‌های جذابی دست پیدا کنند. این ویژگی‌ها در خلال موضوعاتی که معمولاً پیش‌تر محبوب بوده‌اند، در دسترس قرار گرفته‌اند.

بنابر گزارش وب‌سایت Windows Latest Reports، پیش‌نمایش بیلد ۲۱۳۰۱ که احتمالاً مدتی بعد در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه شود، برای کاربران ویژه در دسترس قرار گرفته است. در حقیقت این کاربران قبلاً در ثبت‌نام دریافت نسخه‌های پیش نمایش نام‌نویسی کرده بودند و به این جهت به این به‌روزرسانی جدید دسترسی دارند.

اگر شما جزو این کاربران نیستید باید اشاره کنیم که تغییراتی اندک اما کاربردی در نوار وظیفه ایجاد شده است. به این صورت که همانند قبل با کلیک راست روی آیکون هر اپیکیشن، افزون بر در دسترس قرار گرفتن گزینه‌های مرسوم، گزینه «باز کردن محل فایل در اکسهپلورر» هم نمایش داده می‌شود.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت به این موضوع نیز بسنده نخواهد کرد و در ادامه شاهد عملکرد بهتر گزینه‌های در دسترس باشیم. در حال حاضر برخی از باگ‌های جزئی مانند کند بودن زمان بارگذاری گزینه، در این بخش دیده می‌شوند که احتمالاً برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت، در نهایت شاهد رفع آن‌ها باشیم.

از سوی دیگر موضوع مذکور تنها به قسمت یاد شده ختم نمی‌شود. «صفحه کلید مجازی» ویندوز ۱۰ نیز طی دریافت این به‌روزرسانی بهبود یافته است. اگر شما دارای یک دستگاه لمسی از سری محصولات این شرکت هستید(مانند سرفیس ۷ پرو یا محصولات مشابه) بنابراین قادر اکنون قادر به درک تغییرات این صفحه کلید خواهید بود.

افزون بر این، به‌روزرسانی پیش روی ویندوز ۱۰ که اکنون تنها در اختیار برخی از کاربران است، دارای یک آیکون رمز عبور جدید خواهد بود. در حقیقت جدای از این آیکون، فیلد کلی رمز عبور تغییر یافته و کاربران راحت‌تر به درک آن خواهند پرداخت.

اکنون فرایند بررسی صحت کلمات و پیش‌بینی کننده واژه‌ها نیز به‌روز شده و بهبود یافته است. به طوری که پیش‌بینی متن حالا برخلاف گذشته به ۵ واژه نزدیک به مقصود شخص، محدود شده است. افزون بر این، مایکروسافت به واسطه این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد که تاچ پد لپ‌تاپ خود را سریعاً خاموش یا روشن کنند و جهت انجام این کار، نیازی به وارد شدن به حساب مدیر رایانه نیست.

در حال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه این به‌روزرسانی مشخص نشده است اما شما می‌توانید با دنبال کردن وب‌سایت تکفارس، به جدیدترین اخبار این حوزه دست یابید.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.