تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 11:59
کد خبر : 36344

تاریخ معرفی سری گوشی های پلی ۵ آنر رسماً مشخص شد

تاریخ معرفی سری گوشی های پلی ۵ آنر رسماً مشخص شد

تاریخ معرفی سری گوشی های پلی ۵ آنر رسماً مشخص شد طبق تایید شرکت آنر، سری پلی ۵ این شرکت به زودی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال جاری (۱۸ می ۲۰۲۱ میلادی) معرفی خواهد شد. بنابراین طی هفته‌های آینده ما شاهد رون..

تاریخ معرفی سری گوشی های پلی ۵ آنر رسماً مشخص شد

طبق تایید شرکت آنر، سری پلی ۵ این شرکت به زودی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال جاری (۱۸ می ۲۰۲۱ میلادی) معرفی خواهد شد. بنابراین طی هفته‌های آینده ما شاهد رونمایی از یک دستگاه با دوربین چهارگانه در پشت، یک روزنه قطره‌ای در جلو و همچنین نمایشگر اولد (OLED) از سوی آن خواهیم بود؛ در حقیقت طبق چیزی که پوستر تبلیغاتی این سری مشخص کرده است، نمی‌توان هیچ حسگر تشخیص اثر انگشتی را روی دستگاه مشاهده کرد و احتمال استفاده از نمایشگر اولد به این دلیل بسیار بالاست.

تصویر پست شده روی شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) آنر با توجه به محصول متفاوتی که ما پیش‌تر از سری پلی ۵ دیده بودیم، توجهات بسیاری را جلب کرده است. گوشی هوشمندی که پیش از این در سری یاد شده مشاهده شده بود، دارای دوربین‌های متفاوتی در قسمت پشت بود. با این حال به نظر می‌رسد که ما در حال مشاهده محصولات مشابه از سری یکسانی هستیم. این دستگاه‌ها احتمالاً آنر پلی ۵ و پلی ۵ پرو یا نهایتاً چیزی شبیه آن‌ها هستند.

آنر پلی ۵هر دو گوشی مذکور به یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز خواهند بود. مشخصات دیگر هنوز به صورت رسمی تایید نشده و در میان شایعات معلق هستند اما با استناد بر آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد همراه با رزولوشن فول اچ‌دی+ (FHD+)، یک پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰U، یک بدنه فوق عریض با ضخامت ۷.۴۶ میلی‌متر و وزن ۱۷۹ گرم اشاره کرد.

گفته می‌شود ظرفیت باتری حدود ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است. باید منتظر بود و دید که آیا آنر از فناوری شارژ سریع شرکت هوآوی موسوم به «سوپرشارژ» بهره برده یا دست به توسعه فناوری منحصربه‌فرد خود زده است.

مطالب مرتبط:

  • آنر پلی ۲۰ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

  • تصاویر گوشی آنر پلی ۵ منتشر شد

در طراحی گوشی پلی ۵ که قبلاً فاش شده بود، برخلاف بیشتر گوشی‌های موجود در بازار از لبه‌های صاف استفاده شده است. این گوشی به ناچ واتردراپ و همچنین ترکیب چهار دوربین با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. آنر پلی ۵ از فست شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و انتظار می‌رود که قیمتی مشابه گوشی‌های میان‌رده داشته باشد. به احتمال زیاد این گوشی نسبت به پلی Youth 5T از سخت‌افزار قدرتمندتری برخوردار باشد. اطلاعات بیشتر این گوشی در چند روز آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدتی پیش آنر ۲۰ پلی نیز توسط این شرکت چینی معرفی شده بود. طراحی این گوشی نشان می‌دهد که این هندست احتمالا همان دستگاهی است که اخیرا با نام رمزی KOZ-AL00 4G تائیدیه TENAA چین را دریافت کرده است. قیمت این گوشی اقتصادی، از ۸۹۹ یوان (۱۳۸ دلار) شروع خواهد شد.

آنر پلی ۲۰ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل (+HD) بهره می‌برد و یک ناچ قطره‌ای در بالای خود دارد که نسبت تصویر به بدنه‌ی دستگاه را به ۸۹.۳ درصد رسانده است. کار پردازش این هندست را چیپست Unisoc Tiger T610 بر عهده دارد که شامل دو هسته پردازشی Cortex A75 با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز، به‌همراه یک پردازنده گرافیکی Mali G52 با سرعت کلاک ۶۱۴.۴ مگاهرتز می‌شود .

آنر پلی ۲۰ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و برای دسترسی به حافظه بیشتر می‌توان از کارت microSD در داخل آن استفاده کرد. نرم‌افزار گوشی، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 است و انرژی دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند.

در جلوی هندست یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و در پشت آن یک ماژول دوربین مربعی‌شکل شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED وجود دارد.

منبع: GSM Arena

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.