تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 4:50
کد خبر : 40656

دانلود بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War برای اندروید

دانلود بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War برای اندروید

دانلود بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War برای اندروید تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر در جهانی آخر الزمانی خود را ببینید، واکنشتان چیست؟ آیا با محیط و شرایط وفق پیدا میکنید و ی..

دانلود بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War برای اندروید

تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر در جهانی آخر الزمانی خود را ببینید، واکنشتان چیست؟ آیا با محیط و شرایط وفق پیدا میکنید و یا خیر به مبارزه با عوامل خواهید پرداخت که اینگونه خیلی زود از پا در خواهید آمد. در بازی جدید و سرگرم کننده Dawn of Zombies: Survival after the Last War فرصتی پیش آمده تا خود را در جهانی آخر الزمانی ببینید، جایی که برای زنده ماندن باید تلاش کرد و مهمتر از همه استراتژی داشت تا در نهایت با کمک گرفتن از فکرتان بهترین نتیجه را به دست آورید.

+ به هیچ کس اعتماد نکنید

جهانی که در آن قدم خواهید گذاشت، از شما مبارزی خواهد ساخت که می تواند در برابر سختی ها و یا حتی بلایای طبیعی ایستادگی کند. علاوه بر شما افراد دیگری نیز در دنیای خیالی در حال زندگی و گذران اوقات خود هستند و توانسته اند در برابر گرسنگی ، نابسامانی ها ، جهش های متعصب و زامبی ها ، بیماری و تشعشعات زنده بمانند.

زمان را از دست ندهید، ساخت و ساز را شروع کنید، از هر چیزی به نفع خود بهره ببرید و اجازه ندهید عوامل طبیعی به شما آسیبی وارد کنند. داستان را با استفاده از ده ها شخصیت، صدها نفر و جستوجوی عوامل گمشده دنبال کنید. ابزارهای متنوعی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها مراحل را پشت سر بگذارید. نباید از یاد برد که شما در جهانی آخر الزمانی قرار دارید، پس بهتر است در فکر سلاحی باشید تا با استفاده از آن جانتان را محافظت کنید، مخصوصاً. با تله گذاری و حصار کشی از منطقه خود محافظت کنید و اجازه ورود بیگانگان را ندهید.

فکر می کنید تا چه زمانی می توانید در جهانی آخرالزمانی دوام آورید؟!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. منطقه ای امن را برای خود ایجاد کنید
  2. حالت داستانی را پیگیری کنید
  3. وسایل نقلیه مختلف برای استفاده
  4. سلاح های متنوع برای حفط جان خود
  5. مکان های جدیدتری را کاووش کنید
  6. گرافیک مناسب به همراه صداگذاری جذاب

بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Dawn of Zombies Dawn of Zombies Dawn of Zombies Dawn of Zombies Dawn of Zombies

نوشته دانلود بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.