تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اکتبر 2021 - 6:19
کد خبر : 45342

تبلیغات ویندوز ۱۱ مایکروسافت؛ بستنی، آمریکا تا دبی

تبلیغات ویندوز ۱۱ مایکروسافت؛ بستنی، آمریکا تا دبی

تبلیغات ویندوز ۱۱ مایکروسافت؛ بستنی، آمریکا تا دبی مایکروسافت دیروز هم‌زمان با عرضه اولین نسخه رسمی و پایدار ویندوز ۱۱، این مناسبت را به شیوه‌های مخلتفی جشن گرفت.
همان‌طور که مشخص است، مایکروسافت از م..

تبلیغات ویندوز ۱۱ مایکروسافت؛ بستنی، آمریکا تا دبی

مایکروسافت دیروز هم‌زمان با عرضه اولین نسخه رسمی و پایدار ویندوز ۱۱، این مناسبت را به شیوه‌های مخلتفی جشن گرفت.

همان‌طور که مشخص است، مایکروسافت از مدت‌ها پیش در حال برنامه‌ریزی برای این رویداد بوده است تا کاربران را هیجان‌زده کند.

یکی از این اقدامات، عرضه بستنی‌های رایگان ویندوز ۱۱ بوده است. مایکروسافت به این منظور با شرکت Mikey Likes همکاری کرده است تا عموم مردم بتوانند در مناطق East Village و Harlem به رایگان، بستنی‌های جشن عرضه ویندوز ۱۱ این شرکت را امتحان کنند.

ویندوز ۱۱

از سوی دیگر جشن مایکروسافت تا دبی هم کشیده شد. این شرکت آمریکایی ترتیبی داد تا در زمان عرضه ویندوز ۱۱، برج خلیفه دبی با لوگو و رنگ‌بندی این نسخه از ویندوز روشن شود.

ویندوز ۱۱

نمایشگر معروف میدان تایم نیویورک نیز به همین شکل میزبان یک تیزر از عرضه ویندوز ۱۱ بود.

مطالب مرتبط:

  • دانلود رایگان نسخه رسمی ویندوز ۱۱
  • راهنمای ارتقای ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱

البته نباید فراموش کنیم که تمام این موارد در کنار تبلیغات شدید تلویزیونی که چند هفته گذشته ترند شده‌اند، به انجام رسیدند. نظر شما درباره کمپین بازاریابی مایکروسافت برای ویندوز ۱۱ چیست؟ به نظر می‌رسد این تبلیغات آن‌طور که باید، نتوانسته‌اند به آگاهی عموم از ویندوز ۱۱ منجر شوند.

وب‌سایت Savings.com اخیراً تحقیقی را انجام داده که در آن میزان آگاهی 1.042 کاربر سیستم‌عامل ویندوز نسبت به تاریخ عرضه ویندوز 11 مورد بررسی قرر گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که تنها 38 درصد از کاربران، 28 درصد از کاربران بین 18 تا 24 سال و 56 درصد از کاربران بالای 55 سال از تاریخ عرضه‌ی ویندوز 11 آگاهی داشته‌اند.

از بین اقلیتی که تاریخ عرضه‌ی این سیستم‌عامل را می‌دانستند، 41 درصد قصد استفاده از این سیستم‌عامل را داشته، 14 درصد چنین قصدی نداشته و 45 درصد نیز هنوز برای ارتقای نسخه‌ی فعلی سیستم‌عامل رایانه‌ی خود تصمیمی نگرفته‌اند. همان‌طور که می‌دانید، ویندوز 11 تنها روی سیستم‌های مجهز به TPM 2.0 قابل نصب بوده و علاوه بر پردازنده‌های جدید، تمام پردازنده‌های نسل 8 اینتل، برخی از تراشه‌های نسل 7 این شرکت و پردازنده‌های نسل دوم رایزن نیز از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند.

در تحقیق انجام‌شده سوالاتی مانند مهم‌ترین ویژگی ویندوز ۱۱ از دیدگاه کاربران نیز پرسیده شد و ۳۸ درصد از کاربران پاسخی برای این سوال نداشنتد. پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید با ۱۴ درصد، ظاهر جدید با ۱۳ درصد، قابلیت‌های بهبود بازی با ۱۳ درصد و ویژگی‌های امنیتی بیشتر با ۱۱ درصد دیگر پاسخ‌های رایج به این سوال بودند. شما می‌توانید نتایج کامل این تحقیق را مطالعه کنید.

منبع: MS Power User

منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.