تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 10630

تصاویر رسمی جدید از بازی Elden Ring منتشر شد؛ نگاهی به گذشته

تصاویر رسمی جدید از بازی Elden Ring منتشر شد؛ نگاهی به گذشته

ما اکنون نزدیک به دو سال از معرفی رسمی بازی Elden Ring آخرین ساخته FromSoftware فاصله داریم اما به نظر می‌رسد که پس از آن هیچ چیز واقعاً مهمی منتشر نشده است. تریلر معرفی مطمئناً موارد بسیار زیادی برای..

ما اکنون نزدیک به دو سال از معرفی رسمی بازی Elden Ring آخرین ساخته FromSoftware فاصله داریم اما به نظر می‌رسد که پس از آن هیچ چیز واقعاً مهمی منتشر نشده است. تریلر معرفی مطمئناً موارد بسیار زیادی برای بحث و گمان داشت اما تاکنون سکوت کر کننده‌ای بر فضای خارجی استودیو حاکی است که نمی‌توان تغییرش داد. با وجود این که سکوت مذکور هنوز هم به قوت خود باقی خواهد بود اما به تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از این عنوان منتشر شده است.

طراح هنری گابریل بیورک استایرنستروم به تازگی تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که در تریلر معرفی بازی Elden Ring کارساز بوده‌اند. او سپس مدتی بعد جزئیاتی بیشتری را در انجمن Reddit با هواداران به اشتراک گذاشت. با این حال باید ذکر شود که اگر به دنبال اخبار ناب و دست اولی هستید، همین حالا بازگردید؛ او اطلاعات خاصی را افشا نکرده است. او تنها اشاره کرده که تیم توسعه دهنده از او درخواست همکاری برای طراحی تصاویر مفهومی و برخی راهنمایی‌ها را داشته است. در حقیقت او حتی اطلاع نداشته که روی چه پروژه‌ای مشغول به کار شده تا این که نمایش مورد بحث را در مراسم E3 2019 مشاهده کرده است. شما می‌توانید این تصاویر را در زیر مشاهده کنید.

تصاویر مفهومی جدید بازی Elden Ring

Elden Ring Elden Ring Elden Ring Elden Ring

بازی Elden Ring همان‌طور که ذکر شد در مراسم E3 2019 باری کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی باید منتظر عرضه این عنوان باشیم. فیل اسپنسر مدتی پیش تایید کرد که مقداری از بازی را تجربه کرده است و ما از روز اول متوجه شده‌ایم که یک نویسنده مجرب نیز به تیم توسعه دهنده یاری می‌رساند. مشخصاً نسخه‌های نسل بعدی ایکس باکس سری X و S و پلی استیشن 5 نیز در نظر گرفته خواهند شد ولی در حال حاضر هیچ تاییدیه‌ای در این‌باره در دست نداریم.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته تصاویر رسمی جدید از بازی Elden Ring منتشر شد؛ نگاهی به گذشته اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.