تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 10:49
کد خبر : 13029

تصویر زنده راگ فون 5 منتشر شد

تصویر زنده راگ فون 5 منتشر شد

خانه/موبایل/تصویر زنده راگ فون 5 منتشر شد موبایلایسوس تصویر زنده راگ فون 5 منتشر شد یک افشاگر معروف چینی تصویر قاب پشتی گوشی گیمینگ بعدی ایسوس که راگ فون 5 نام خواهد گرفت را منتشر کرد. ایسوس در حال آم..

خانه/موبایل/تصویر زنده راگ فون 5 منتشر شد موبایلایسوس تصویر زنده راگ فون 5 منتشر شد

یک افشاگر معروف چینی تصویر قاب پشتی گوشی گیمینگ بعدی ایسوس که راگ فون 5 نام خواهد گرفت را منتشر کرد.

ایسوس در حال آماده شدن برای معرفی راگ فون 5 است و طبق گمانه زنی ها این گوشی با یک باتری 6000 میلی آمپری عرضه می‌شود. امروز، WhyLab، افشاگر معروف چینی، تصویر زنده ای از گوشی مورد بحث را به اشتراک گذاشته است.

تصویر زنده راگ فون 5

ROG PHONE 4 1
ROG PHONE 401

این تصویر فقط پشت راگ فون 5 را نمایش می‌دهد که می‌بینیم در مقایسه با ROG Phone 3 طراحی این گوشی کمی تغییر یافته است. همچنین می‌توانیم ببینیم که ایسوس به جای طراحی جدید، طراحی ROG Phone 3 را ارتقا داده است. به نظر می رسد گوشه پایین سمت چپ این گوشی یک دکمه قرمز مخصوص وجود دارد که حدس زده می‌شود به عنوان یک میانبر در حالت بازی عمل کند.

در مورد نام واقعی دستگاه چیزی نمی‌دانیم، اما ممکن است در نهایت این گوشی با اسم راگ فون 5 ظاهر شود، زیرا سازندگان چینی از شماره 4 که در فرهنگ چین نحس است عبور می‌کنند.

ROG PHONE 4 01

علاوه بر نشت تصویر، یک گوشی با شماره مدل ASUS_I005DA و شارژ 65 وات تاییدیه 3C را دریاف کرده که ما حدس می‌زنیم همان راگ فون 5 باشد. این همان دستگاهی است که قبلاً با چیپست اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت رم و اندروید 11 در Geekbench محک زده شده بود. احتمال می‌رود این گوشی در تاریخ 21 مارس تا 19 آوریل معرفی شود.

منبع: GSMARENA

هواوی P50 پرو به صفحه نمایش 120 هرتز مجهز خواهد بود

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.