تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 21892

پیش‌فروش بازی System Shock Remake تا پایان ماه فوریه آغاز خواهد شد

پیش‌فروش بازی System Shock Remake تا پایان ماه فوریه آغاز خواهد شد

استودیو بازیسازی Nightdive Studios از مدت‌ها قبل روی بازسازی بازی System Shock مشغول کار شده است و ظاهراً به تدریج در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن هستیم. در حقیقت منظور از نزدیک شدن، شروع پیش‌فروش..

استودیو بازیسازی Nightdive Studios از مدت‌ها قبل روی بازسازی بازی System Shock مشغول کار شده است و ظاهراً به تدریج در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن هستیم. در حقیقت منظور از نزدیک شدن، شروع پیش‌فروش‌های بازی در همین حوالی است. به نظر می‌رسد که این اثر در مراحل نهایی توسعه خود قرار گرفته است و بازیکنان رایانه‌های شخصی در وهله اول، به زودی اثر مذکور را تجربه خواهند کرد.

توسعه دهنده بازی مذکور به تازگی در وب‌سایت Kickstarter تایید کرده است پیش‌فروش‌های این اثر به زودی در پایان ماه فوریه روی فروشگاه اپیک گیمز، استیم و GOG آغاز خواهد شد. سرانجام ذکر شده است که هنگام شروع پیش‌فروش‌ها، یک دمو هم از اثر نهایی منتشر خواهد شد که بهبودهای جدید نسبت به نسخه پایه از جمله عناصر گیم‌پلی و قسمت‌های داستانی را به صورت کامل نشان خواهد داد.

گیم پلی بازی System Shock Remake را تماشا کنید

استودیو Nightdive Studios در ادامه اظهارات خود بیان کرده است که تمام پیش‌خریدکنندگان بازی System Shock، نسخه System Shock 2: Enhanced Edition را هم به رایگان دریافت خواهند کرد. افزون بر این تمام افرادی که در وب‌سایت Kickstarter اندازه 30 دلار یا بیشتر به توسعه بازی کمک کرده باشند، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را دریافت خواهند کرد.

استودیو مورد بحث در نهایت تایید کرده است که نسخه مجزا و مستقل واقعیت مجازی System Shock 2 هم در دست توسعه است اما هنوز جزئیاتی زیادی راجع به آن وجود ندارد. تنها ذکر شده است که جزئیات جدید و بیشتر در آینده‌ای نه چندان دور فراهم خواهد شد.

بازی System Shock Remake در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی، پلی اسیتشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در آینده‌ای نه چندان دور، نسخه دمو و پیش‌فروش تنها در اختیار رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد و بعدتر کاربران کنسول‌ها هم به آن دست خواهند یافت.

منبع: Gaming Bolt

نوشته پیش‌فروش بازی System Shock Remake تا پایان ماه فوریه آغاز خواهد شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.