تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مارس 2022 - 14:52
کد خبر : 504070

تصویر شماتیک آیفون 14 پرو، طراحی این گوشی را نشان می دهد

تصویر شماتیک آیفون 14 پرو، طراحی این گوشی را نشان می دهد

تصویر شماتیک آیفون 14 پرو، طراحی این گوشی را نشان می دهد رندرهای افشاشده از آیفون 14 پرو که چند روز پیش منتشر شد، طراحی متفاوت نمایشگر این گوشی را نشان می‌دادند. بر اساس این رندرها، آیفون 14 پرو از نم..

تصویر شماتیک آیفون 14 پرو، طراحی این گوشی را نشان می دهد

رندرهای افشاشده از آیفون 14 پرو که چند روز پیش منتشر شد، طراحی متفاوت نمایشگر این گوشی را نشان می‌دادند. بر اساس این رندرها، آیفون 14 پرو از نمایشگر دارای دو حفره‌ی مجزا برای حسگر تشخیص چهره‌ی فیس آی‌دی (FaceID) و دوربین سلفی بهره خواهد برد. حالا تصویری از شماتیک این گوشی نیز در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که با این رندرها همخوانی دارد.

آیفون 14 پرو

این تصویر علاوه بر تایید استفاده از دو حفره روی نمایشگر آیفون 14 پرو، ابعاد این گوشی را نیز مشخص کرده است. برای مثال، ضخامت این گوشی 7.85 میلی‌متر بوده که کمی از ضخامت 7.65 میلی‌متری آیفون 13 پرو بیشتر است. به جز این موارد، نکته‌ خاص دیگری در تصویر منتشرشده مشاهده نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد که آیفون 14 پرو از نظر طراحی تفاوت خاصی با گوشی‌های آیفون 13 نداشته باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون چست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.