تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 13:30
کد خبر : 36751

دانلود بازی FAR Lone Sails برای اندروید

دانلود بازی FAR Lone Sails برای اندروید

دانلود بازی FAR Lone Sails برای اندروید بازی های اندکی پیدا می شوند که به واسطه گیم پلی فوق العاده جذاب و داستان منحصر به فرد خود، بتوانند راهی جشنواره های مختلف شده و جوایز ارزشمندی را به دست آورند. ..

دانلود بازی FAR Lone Sails برای اندروید

بازی های اندکی پیدا می شوند که به واسطه گیم پلی فوق العاده جذاب و داستان منحصر به فرد خود، بتوانند راهی جشنواره های مختلف شده و جوایز ارزشمندی را به دست آورند. عنوان منحصر به فرد و خاصی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، از داستانی سرگرم کننده بهره می برد که شاید هر کسی آن را نتواند درک کند. در بازی اندرویدی FAR Lone Sails بازیکنان باید برای بقاء به وسیله کشتی عجیب و غریبی که به گل نشسته است، تمام تلاش خود را به کار گیرند. خود را به دست باد بسپارید و اجازه دهید تا بادبان هابر افراشته شما را به مقصدی که نامشخص است ببرند، جایی که که شاید هنوز بشریت وجود داشته باشد!

+ بر کشتی مسلط شده و دنیایی منحصر به فرد را کشف کنید!

بازی فوق العاده جذاب FAR Lone Sails را تیمی از استودیو Mixtvision Games برای علاقه مندان به سبک شبیه سازی منتشر کرده اند. این عنوان سرگرم کننده با ارزشی برابر با 4.99 دلار عرضه شده است و علاقه مندان باید آن را خریداری کنند. اما از این بحثا که بگذریم و داستان اصلی را هدف قرار دهیم، شاهد یک ماجراجویی هستیم که به کمک وسیله نقلیه ای عجیب و غریب صورت می پذیرد.

با یک ماشین یا کشتی منحصر به فرد، به دنبال مسیرهای تمدنی که رو به رشد بوده، از طریق یک اقیانوس خشک شده سفر کنید.در این سفر، چالش ها و موانع بی شماری پیش روی شما ظاهر خواهند شد و اولین آنها آب و هوایی خطرناک است اما هر آنچه که پیش آید مهم نیست و شما باید کشتی خود را به جلو هدایت کنید. این سفر شما را به کجا می برد؟ آیا شما آخرین نفر از نوع خود هستید؟
ویژگی های کلیدی

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بر کشتی خود مسلط شوید
  2. دنیای منحصر به فرد کشف کنید
  3. سفری جوی را تجربه کنید
  4. کشتی عجیب و غریب را برای بقا هدایت کنید
  5. با خطرات و موانع پیش رو مبارزه کنید و شکست را نپذیرید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی FAR Lone Sails هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

FAR Lone Sails FAR Lone Sails FAR Lone Sails FAR Lone Sails FAR Lone Sails

نوشته دانلود بازی FAR Lone Sails برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.