تاریخ انتشار : شنبه 16 اکتبر 2021 - 5:37
کد خبر : 45907

جدیدترین رندرهای سری پیکسل ۶ گوگل فاش شد

جدیدترین رندرهای سری پیکسل ۶ گوگل فاش شد

جدیدترین رندرهای سری پیکسل ۶ گوگل فاش شد گوگل قرار است هفته آینده از سری پیکسل ۶ رونمایی کند. ما قبلاً شاهد تصاویری از این سری بوده‌ایم، اما حالا یک افشاگر مطرح به نام ایوان بلاس رندرهای جدیدی از این ..

جدیدترین رندرهای سری پیکسل ۶ گوگل فاش شد

گوگل قرار است هفته آینده از سری پیکسل ۶ رونمایی کند. ما قبلاً شاهد تصاویری از این سری بوده‌ایم، اما حالا یک افشاگر مطرح به نام ایوان بلاس رندرهای جدیدی از این سری و همچنین کیس‌های آن فاش کرده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. براساس شایعات، گوشی پیکسل ۶ مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با نرخ نوسلزی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر با نبست تصویر ۱۹.۵:۹ با پوشش گوریلا گلس شرکت کورنینگ محافظت خواهد شد.

پیکسل ۶

کار پردازش پیکسل ۶ را تراشه جدید تنسور در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت و در پشت این گوشی شاهد یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی پیکسل ۶ هم یک سنسور ۸ مگپیکسلی خواهد بود و انرژی این گوشی ا یک باتری ۴۶۱۴ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد.

پیکسل ۶

پیکسل ۶ پرو

اما درباره مشخصات پیکسل ۶ پرو باید بگوییم که این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. کار پردازش این گوشی را هم تراشه تنسور در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت. در پشت این گوشی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. پیکسل ۶ پرو از یک دوبین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و مجهز به یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

پیکسل ۶

مطالب مرتبط:

  • تصاویر افشاشده جدید تفاوت پیکسل ۶ و ۶ پرو را نشان می‌دهند

  • ۵ سال پشتیبانی نرم افزاری از پیکسل ۶؛ وقتی گوگل تبدیل به اپل می شود

گوگل تاریخ ۱۹ اکتبر را برای معرفی سری پیکسل ۶ اعلام کرده و ممکن است عرضه آن را از تاریخ ۲۸ اکتبر شروع کند. پیکسل ۶ در رنگ‌های “Kinda Coral”،”Sorta Seafoam” و “Stormy Black” و پیکسل ۶ پرو در رنگ‌های “Sorta Sunny”،”Cloudy White” و “Stormy Black” عرضه خواهند شد.

پیکسل ۶

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا امسال سری پیکسل ۶ گوگل می‌تواند رقیب جدی برای آیفون اپل و گلگسی اس سامسونگ باشد. نظر شما درباره رندرهای جدید این سری چیست؟ آیا طراحی آن را می‌پسندید؟

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.