تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 آوریل 2022 - 9:24
کد خبر : 504485

چاپ و بسته بندی آنلاین شاپ ها

چاپ و بسته بندی آنلاین شاپ ها

در این مقاله قصد داریم بسته بندی مناسب برای فروشگاه آنلاین را مورد بررسی قرار دهیم. اهمیت بسته بندی و برچسب زدن محصولات فقط به سالم رسیدن اجناس به دست مشتری محدود نخواهد شد. بلکه با بسته بندی‌ های خلاقانه و جذاب می‌دتوانید فروشگاه اینترنتی خود را تبلیغ و با هنر بازاریابی و برندینگ بسته بندی، مشتری را تشویق

در این مقاله قصد داریم بسته بندی مناسب برای فروشگاه آنلاین را مورد بررسی قرار دهیم. اهمیت بسته بندی و برچسب زدن محصولات فقط به سالم رسیدن اجناس به دست مشتری محدود نخواهد شد. بلکه با بسته بندی‌ های خلاقانه و جذاب می‌دتوانید فروشگاه اینترنتی خود را تبلیغ و با هنر بازاریابی و برندینگ بسته بندی، مشتری را تشویق به خرید دوباره از خود کنید. در حقیقت طراحی خلاقانه بسته بندی محصولاتی که فروش آنلاین دارند رابطه مستقیمی با افزایش رضایت مشتری، تاثیر جعبه و بسته بندی در افزایش فروش و اهمیت بسته بندی در رفتار مصرف‌ کننده را نمایان می کند.

بسته بندی:

بسته بندی را می توان نوعی لباس ارزشمند و زیبا و کارآمد کالا نامید. این بسته بندی در بعضی مواقع هم می تواند زشت و زننده باشد. اگر شما در انتخاب بسته بندی خود نهایت سلیقه را به خرج دهید می توانید فروش خود را چندین برابر کنید و موفقیت بسته بندی را که رابطه مستقیم با بهتر دیده شدن کالا و برندتان دارد را میسر کنید. پس نتیجه میگیریم بسته بندی خوب رابطه مستقیمی با فروش خوب شما  را دارد.

بسته بندی ضمن تأمین حداقل اثرات اقتصادی و زیست محیطی، نیازهای محصول را برآورده خواهد کرد. بسته بندی خوب از مواد مناسب در ساختار خود استفاده می کند. هرگونه خلل یا غفلت عمدی و سهوی در تدوین اهداف بسته بندی، موجب ضرر اقتصادی و افزایش خطاهای سیستمی می گردد. بسته بندی به افزایش شناخت برند شما کمک خواهد کرد. به محض اینکه مشتری بسته را مشاهده کرد، می تواند بلافاصله آن را با شرکت یا برند ارتباط دهد. خلاقیت در بسته بندی به افزایش سود و منافع راهبردی شرکت کمک می کند و شرکت ها با هدف جلب توجه مشتری، تلاش می کنند تا طراحی منحصر به فردی را به بسته محصولات خود ارائه داده و به اهداف بسته بندی برسد.

طراحی مناسب برای بسته بندی، بدون در نظر داشتن وظایف و عملکرد های آن غیر ممکن می باشد. برای طراحی تاثیرگذار و کارآمد نه تنها تمام عناصر باید مرتبط باشد؛ بلکه در نهایت باید بسته ‌ای تولید شود که زیبا و در خور توجه باشد و به عنوان یک تجربه منحصر به فرد فراموش نشدنی و لذت بخش باشد. در طراحی و ایجاد یک بسته مناسب و چشمگیر، باید از دو دیدگاه به آن نگاه کرد؛ یکی از جنبه هنری و خلاق و دیگری در نظر داشتن نکات فنی و نیازهای بازار، اهمیت هر کدام از این دیدگاه ها در گرو درک واقعی سهم دیگری است.

چاپ و بسته بندی آنلاین شاپ ها

مهم‌ ترین خصوصیات یک بسته بندی مناسب:

نحوه طراحی بسته بندی شما دقیقاً به اندازه اهداف بسته بندی محصول مهم است؛ چرا که نظر مشتری را به خود جلب کرده و باعث می شود برند شما در ذهن ها حک شود و اطلاعات مورد نیاز را برای خریداران ارائه دهد.

اول، نیازهای خرده فروشان:

به طور خاص، تیم های طراحی باید به موارد زیر اشراف داشته باشند:

  • _ابعاد قفسه
  • _نرخ فروش
  • _نوع سیستم انبار خودکار
  • _مسافت طی شده
  • _نوع پالت، وزن، قد، ماده و غیره

دوم، راحتی:

بسته بندی باید به طوری باشد که انتقال محصول به راحتی از یک مکان به مکانی دیگر میسر باشد و توسط واسطه ها یا مصرف کنندگان به راحتی قابل حمل باشد. اندازه و شکل بسته نیز باید برای خرده فروشان مناسب باشد تا در فروشگاه یا در خانه قابل نگهداری باشد.

سوم، تحقق اهداف بسته بندی با برندینگ:

از محصولات مراقبت از پوست و شامپوهایی که نوید درخشش را برای موهای شما می دهند، گرفته تا کیت های غذایی، مصرف کنندگان با تفاسیر بصری، راحت تر ترغیب می شوند. تصاویر، طرح ها یا شکل ها و غیره پیشنهاد های قدرتمندی را ارائه می دهند.

چهارم، دستور العمل لازم برای طراحی اهداف بسته بندی موفق:

  • _دسته یا نوع محصول: نام تجاری برای محصولاتی که بیش از یک گزینه ارائه می دهند.
  • _سود عملکردی: آنچه از مصرف محصول حاصل می شود.
  • _وعده یا فواید: چگونه عملکردی یک نیاز بالاتر را برآورده خواهد کرد؟
  • _اقدام به تماس: چرا مصرف کننده باید اکنون آن را خریداری کند؟
  • _اندازه، وزن، جزئیات محتوا و غیره : اطلاعاتی که مصرف کننده باید بداند.

پنجم: خلاقیت:

استفاده از بسته بندی با کیفیت بالا و هوشمندانه به مشتریان نشان می دهد که مقدار زیادی از زمان، فکر و تلاش برای ایجاد و تحقق اهداف بسته بندی و بازاریابی است. با بسته بندی عالی می توانید جهت رسیدن به اهداف بسته بندی، محصول را با قیمتی اندک بالاتر از قیمت محصولات خود به فروش رسانید.

اهمیت بسته بندی:

طراحی اهداف بسته بندی محصول بسیار مهم و اساسی است. یک ارائه به یاد ماندنی برروی فرد تأثیر می گذارد و باعث می شود، مشتریان مجددا به شما بازگردند. بنابراین یکی از مهم ترین اهداف بسته بندی، جلوگیری از صدمه محصول در هنگام انتقال از تولید کننده به فروشگاه و سپس از فروشگاه به منزل است. طراحی بسته بندی محصولات به‌ عنوان بخشی از کار چاپ و بسته بندی مرسولات فروشگاه آنلاین اهمیت بسیاری دارد و به همین علت تاثیر طراحی جعبه و بسته بندی در افزایش فروش غیرقابل‌ انکار می باشد. بسته بندی‌ های خلاقانه و جدید فرد را به خرید ترغیب می ‌کند.

برای بسیاری از افراد مورد دوم جذاب‌ تر است و این نشان‌ دهنده اهمیت بسته بندی در رفتار مصرف‌ کننده می باشد. اهمیت بسته بندی و برچسب زدن محصولات برای فروشگاه‌ های آنلاین بسیار بیشتر از سایر شغل ها است چرا که مشتری تجربه برخورد فیزیکی را نداشته و ارزیابی نهایی او از خرید، همان محصول با بسته بندی است که درنهایت دریافت می‌ کند.

چاپ و بسته بندی آنلاین شاپ ها

برای سفارش بسته بندی کالا باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • اول، جعبه اندازه مناسبی داشته باشد‌.
  • دوم، به آسانی بتوان از آن استفاده کرد.
  • سوم، خاص و منحصر به فرد باشد.
  • چهارم، معرف برند باشد.
  • پنجم، جنس مرغوبی داشته باشد.
  • ششم، طرح مناسبی داشته باشد.

اگر به دنبال کارتن بی نظیر با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت هستید که در عین حال شایسته برند شما باشد با کارشناسان ما در  سپیدار کارتن تماس حاصل فرمایید. شما همچنین می توانید در سایت ما در کمتر از دو دقیقه و به صورت آنلاین قیمت کارتن  مورد نظر خود را بگیرید و یا با شماره تلفن 77289390 تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.