تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 8:30
کد خبر : 12952

بسیاری از کاربران مشکلات مربوط به شارژ مک بوک پرو را گزارش داده‌اند

بسیاری از کاربران مشکلات مربوط به شارژ مک بوک پرو را گزارش داده‌اند

بسیاری از کاربران مش..

بسیاری از کاربران مشکلات مربوط به شارژ مک بوک پرو را گزارش داده‌اند

بسیار معمول است که هر از چند گاهی مشکلاتی با گجت ها داشته باشید. در بسیاری از این موارد، شرکت سازنده باید به این موضوع رسیدگی کرده و مشکل را برطرف کند. طبق گزارشات جدید، مک بوک پرو اپل در حال حاضر با مشکلات شارژ روبرو است. در اوایل سال نو (۲۰۲۱)، گزارش‌هایی مبنی بر عدم شارژ مک بوک پرو وجود داشت. در آن زمان، تصور می‌شد که این موارد منفرد هستند.

با این حال، پس از دو هفته، گزارش‌های بیشتری در حال منتشر شدن است. طبق گزارشات جدید، وقتی کاربران مک بوک پرو را به شارژر وصل می‌کنند، مقدار باتری ۱ درصد و همچنین دستورالعمل نگهداری را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این مسئله در محصولات مک بوک پرو ۲۰۱۷ بیشتر دیده می‌شود.

طبق «گزارش مصرف‌کنندگان»، از آنجا که رایانه های بسیاری از مصرف‌کنندگان از مدت ضمانت خود فراتر رفته‌اند، آن‌ها فقط با هزینه شخصی می‌توانند باتری خود را با باتری جدید جایگزین کنند. اما پس از تعویض باتری، خرابی دوباره ظاهر می‌شود.

Macbook-pro

برخی از کاربران معتقدند که این مشکل در اثر به روز رسانی به نسخه ۱۱٫۱ سیستم macOS بیگ سور ایجاد شده است. با این حال، برخی از کاربران می‌گویند که رایانه آن‌ها به آخرین نسخه سیستم macOS بیگ سور به روز نشده است و همچنین شارژ نمی‌شود.

طبق گزارش‌های رسمی خدمات مشتری اپل، این مشکل دارای ارتباطاتی با به روز رسانی سیستم است. این شرکت همچنین گفت که بخش مهندسی آن در حال حاضر در حال اصلاح مشکلات مربوطه است. بنابراین، اگر این مشکل را دارید، ممکن است کمی صبر کنید تا مشکل رفع شود. متأسفانه، این شرکت برای انتشار این به روز رسانی جدول زمانی خاصی را اعلام نکرد.

Macbook-pro

اپل نصب اپلیکیشن های آیفون در مک بوک های جدید را مسدود کرد

به گفته یک منبع، اپل نصب اپلیکیشن های ایجادشده مخصوص آیفون بر روی لپ تاپ های مک بوک پرو و مک بوک ایر و همچنین مک مینی که بر اساس تراشه جدید M1 ساخته شده است را مسدود کرده است. اما این موضوع در مورد اپلیکیشن های بارگیری شده از آیفون به‌عنوان فایلی با پسوند IPA با استفاده از اپلیکیشن آیمیزینگ درست است. آن‌ها می‌توانند دقیقاً مانند فایل‌های APK در تلفن‌های هوشمند اندروید روی مک نصب شوند.

در واقع فایل هایی با پسوند IPA راه‌حلی برای نصب اپلیکیشن های «تلفن هوشمند» در رایانه هستند. با این حال، فقط یک راه حل وجود دارد، اما اپلیکیشن ها کاملاً رسمی هستند. آن‌ها باید خریداری شوند (در صورت پرداخت) و فقط در دستگاه‌های دارای یک حساب نصب شوند. یعنی اگر کاربری بخواهد از همان اپلیکیشن ها در تلفن و رایانه خود استفاده کند، اخیراً چنین فرصتی پیدا کرده است. اما اکنون این فرصت از بین رفته است.

ios-apps

از هم‌اکنون، هنگام تلاش برای نصب فایل IPA، رایانه خطایی ارائه می‌دهد و پیشنهاد می‌کند «بعداً امتحان کنید». بنابراین تنها راه نصب اپلیکیشن ها در رایانه های مک مبتنی بر تراشه M1 مک اپ استور است. اما مشکل این است که همه اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه بر روی مک قابل نصب نیستند و هنوز بسیاری از آن‌ها اجازه اجرای در macOS را ندارند. در واقع، این عامل محدودکننده است. هشدار در مورد نصب IPA بر روی macOS 11.2 چنین پیامی را نشان می‌دهد:

اپلیکیشن نمی‌تواند نصب شود زیرا توسعه‌دهنده قصد اجرای آن در این سیستم‌عامل را نداشته است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.