تاریخ انتشار : شنبه 16 آوریل 2022 - 14:49
کد خبر : 504460

خدمات سئو سایت چیست؟

خدمات سئو سایت چیست؟

امروز در پست جدید از سایت زوم لینک قصد داریم به یک موضوع بسیار جنجالی در کسب و کار های آنلاین و دیجیتال تحت عنوان سئو بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که خدمات سئو چیست؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. خدمات سئو یا (بهینه‌سازی سایت) عبارتی که اگر آن را

امروز در پست جدید از سایت زوم لینک قصد داریم به یک موضوع بسیار جنجالی در کسب و کار های آنلاین و دیجیتال تحت عنوان سئو بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که خدمات سئو چیست؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خدمات سئو یا (بهینه‌سازی سایت) عبارتی که اگر آن را در موتورهای جستجو مانند: گوگل، بینگ و یاندکس وارد کنید، با صفحات زیادی مواجه می‌شوید که هر کدام بنا به استراتژی خودشان در این مورد توضیح داده‌اند، اما در نهایت منظور از ارائه خدمات سایت و سرویس سئو توسط آژانس‌های توسعه و دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو یا بهینه سازی یکی از زیر مجموعه های بازیابی دیجیتال است که با استفاده از آن شما می توانید کاربرانی بسیار با کیفیت را به سمت سایت خود هدایت کنید و با استفاده از آن به هدف خود که یکی از آنها می تواند فروش باشد به راحتی دست پیدا کنید.

اما مسئله ای که در این زمان مطرح می شود و تمامی مدیران کسب و کار ها را به هراس می اندازد یک مساله بسیار مهمتر است: مسائل مالی، بله درست شنیدید.

سئو یک امر کاملا زمان بر و گران قیمتی است که همین مساله باعث می شود بسیاری از کارفرمایان به سراغ تبلیغات مختلفی اعم از تبلیغات کلیکی بروند، اما آیا این دو واقعا به طور یکسان عمل می کنند؟ آیا واقعا تبلیغات می تواند جایگزین سئو باشد.در ادامه سعی کرده ایم یک مقایسه بسیار کوچک درباره هزینه ها و نتیجه تبلیغات در مقابل خدمات سئو انجام دهیم که دیدن آن نیز خالی از لطف نیست.

مقایسه خدمات سئو و تبلیغات

تبلیغاتسئو
کاربرانی که جذب می شوند صرفا هدفمند نیستند و حتی ممکن است تقلب های مختلفی در این زمینه صورت بگیرد که اصلا جالب نیست.کاربرانی که از طریق سئو جذب می شوند قطعا به دنبال یک هدف خاصی بوده اند که پاسخ خود را درون سایت شما پیدا میکنند.
هزینه تبلیغات به صورت ماهانه است و هر وقت که پول شما به پایان برسد، کاربران هم تمامی می شوند.سئو به این شکل است که اگر بتوانید به درستی پاسخ کاربر خود را بدهید و او را به مقصودش برسانید می توانید برای مدت زیادی بدون نیاز به هزینه های اضافی کاربران خود را حفظ و به آنها اضافه کنید
کاربرانی که صرفا از سمت تبلیغات وارد شوند، کاربرانی یکباره به حساب می آیند و هیچ تضمینی برای برگشت دوباره آنها وجود نداردهمون که در مورد اول هم توضیح داده شد، کاربران جذب شده از طریق سئو، کاربران بهتری هستند.

در انتهای امیدواریم از مقاله “خدمات سئو سایت” (سرویس سئو) چیست لذت کافی را برده باشید، شما می توانید نظرات خود را در این باره با ما درمیان بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.