تاریخ انتشار : یکشنبه 23 می 2021 - 14:56
کد خبر : 42518

مهم‌ترین بازی‌های خرداد 1400 که باید تجربه کنید: از Biomutant تا Ratchet & Clank

مهم‌ترین بازی‌های خرداد 1400 که باید تجربه کنید: از Biomutant تا Ratchet & Clank

خردادماه 1400 مانند برق و باد از راه رسید. دنیای بازی‌های ویدیویی هم به همان سرعت به کارش ادامه داده و ابتدای سال 1400 همراه چند بازی مهم مانند Resident Evil Village و Returnal بوده‌ایم. همراه پارسی گ..

خردادماه 1400 مانند برق و باد از راه رسید. دنیای بازی‌های ویدیویی هم به همان سرعت به کارش ادامه داده و ابتدای سال 1400 همراه چند بازی مهم مانند Resident Evil Village و Returnal بوده‌ایم. همراه پارسی گیم شوید تا مهم‌ترین بازی‌هایی که در خردادماه امسال منتشر می‌شوند را معرفی کنیم.

تاریخ انتشار مهم‌ترین بازی‌های خرداد

Biomutant

بدون شک Biomutant مهم‌ترین بازی ماه خرداد است که توسط استدیو Experiment 101 ساخته‌شده است. این بازی یک اثر تماشایی در ژانر اکشن نقش‌آفرینی است که برای کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم منتشر می‌شود. این بازی نقش یک جنگجوی کوچک را به شما می‌دهد که باید با دشمنانی مختلف، در سراسر نقشه‌ای گسترده به نبرد بپردازد. شما توانایی تغییر جنسیت، طول، فرم و لباس‌های شخصیت اصلی را خواهید داشت و با آیتم‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید تا بار نقش‌آفرینی بازی بیشتر به چشم بیاید.

بازی BioMutant رسما معرفی شد [Gamescom 2017]

Biomutant از یک داستان کلاسیک پیروی نمی‌کند و به‌جای آن، انتخاب ها را در اختیار شما می‌گذارد تا درخت حیات را از شر دشمنانش دور کنید. این درخت زندگی نقش مهمی در بازی دارد و تمام داستان گرد همین درخت چیده شده است اما ما داستان را برای شما اسپویل نخواهیم کرد و بهتر است خودتان در روز 4 خردادماه، به تجربه این اثر تماشایی بپردازید.

Earth Defence Force: World Brothers

سری بازی Earth Defence Force ازجمله عناوین اکشن است که اسم آشنایی برای عاشقان بازی‌های ژاپنی و شرقی است. تابه‌حال نسخه‌های مختلفی از این سری منتشرشده و قرار است جدیدترین نسخه این سری به نام Earth Defense Force: World Brothers را روز 27 مه دریافت کنیم. این بازی به‌نوعی یک اسپین آف برای سری بازی اصلی به‌حساب می‌آید که توسط استدیو Yuke’s توسعه‌یافته است. این استودیو قبلاً روی نسخه Earth Defense Force: Iron Rain کارکرده است.

ازجمله ویژگی‌های بازی باید به کلاس‌های متعدد سربازان اشاره کرد که تمامی نسخه‌های پیشین بازی را در برگرفته است. دشمنان مختلفی مانند عنکبوت و اژدها هم در بازی وجود دارند تا شما بتوانید تجربه مناسبی در روز 6 خرداد روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی داشته باشید.

Open-Country

Open Country

اگر از عاشقان بازی‌های سبک بقا هستید، استدیو رومانیایی Fun Labs، بازی جالبی برای شما دارد؛ Open Country یک اثر تماشایی در جهانی با سه نقشه به‌هم‌پیوسته بوده که هرکدام از آن‌ها، از یک‌فصل مخصوص ساخته‌شده‌اند. در یک‌گوشه ای از جهان بازی، تابستان است و در گوشه‌ای دیگر هم پاییز یا زمستان! هدف بزرگ بازی، بقا در جهان خطرناک اما زیبای آن است که اوقات بسیار دل‌نشینی برای شما خواهد ساخت.

بقا در دنیای زیبای بازی Open Country نیاز به تلاش زیادی به‌منظور یافتن غذا و ایجاد سرپناه دارد؛ جدا از مشکلاتی مانند کمبود غذا و نبود سرپناه، حیوانات وحشی هم در سراسر نقشه یافت می‌شوند وزندگی را برای شما تلخ خواهند کرد. درصورتی‌که دنبال یک بازی با فضای بی‌نظیر و دوست‌داشتنی هستید، Open Country را روز 3 ژوئن برابر با 13 خرداد از دست ندهید.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2

اسنایپر بودن نیاز به‌دقت و تمرین بسیار زیادی دارد و همه نمی‌توانند خود را تک‌تیرانداز بنامند؛ اما به لطف بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شما هم می‌توانید یک تک‌تیرانداز ماهر باشید. این بازی که توسط استودیو CI Games ساخته‌شده، یک نسخه جدید از سری بازی معروف Sniper Ghost Warior است که این بار، تجربه‌ای کاملاً مشابه یک اسنایپر واقعی را ارائه می‌دهد.

اولین تریلر داخل موتور بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 منتشر شد

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شمارا به خاورمیانه و محیط پرتنش این منطقه استراتژیک می‌برد و برای اولین بار، با اهدافی در فواصل 1000 متری روبه‌رویی خواهید داشت. مراحل بسیار جذابی طراحی‌شده‌اند و خوشبختانه می‌توانید روز 4 ژوئن برابر با 14 خرداد از این شوتر تاکتیکال بی‌نظیر در کنسول‌های نسل هشتم و نهم لذت ببرید.

Chivalry-2

Chivalry 2

حالا که به اواسط مطلب مهم‌ترین بازی‌های خرداد 1400 رسیده ایم، بیایید در مورد بازی جالبی صحبت کنیم. نسخه اول سری بازی Chivalry موفق به دریافت امتیازهای خوبی از سوی منتقدان شد و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرد؛ این بازی، مبارزات قرون‌وسطی را با مزه‌ای دیگر به خورد شما می‌دهد. شرکت Tripwire Interactive برای نسخه دوم سنگ تمام گذاشته و یک میدان مبارزه نفس‌گیر با حضور سربازان مختلف و شوالیه‌های خستگی‌ناپذیر و شجاع طراحی کرده است. وقت آن است شمشیر به دست بگیرید و میدان نبرد را به آتش بکشید زیرا که راهی جز پیروزی وجود ندارد و مرگ در این بازی، حقارتی است که امیدواریم نصیب کسی نشود !

اگر به دنبال نبردهای خونین قرون‌وسطی هستید، روز 8 ژوئن برابر با 18 خرداد، بازی Chivalry 2 را برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و رایانه‌های شخصی دریافت کنید.

Ninja Gaiden: Master Collection

اگر از عاشقان سری بازی NINJA GAIDEN هستید یا اینکه مدت‌هاست می‌خواهید سری به این بازی اکشن بزنید، خرداد ماه وقتی خوبی است تا تمامی نسخه‌های منتشرشده را در قالب یک کلکسیون جذاب به نام Ninja Gaiden: Master Collection دریافت کنید. سری بازی نینجا گایدن همیشه به ریتم سریع و اکشن هیجان‌انگیز خود مشهور بوده و فرصت مناسبی است تا تمامی نسخه‌های منتشرشده را کنار هم دیگر تجربه کنید.

علاوه بر شخصیت Ryu، چهار کاراکتر دیگر بهنام‌های Ayane، Rachel، Momiji و Kasumi هم در این نسخه قرار دارند؛ می‌توانید یک گروه از شخصیت های موردعلاقه خود تشکیل دهید و به جنگ دشمنان سرسخت بروید. این کلکسیون تمامی بسته‌های الحاقی منتشرشده برای بازی را در خود دارد و کافی است تا روز 10 ژوئن برابر با 20 خرداد به‌منظور دریافت بازی صبر کنید.

  1. جزئيات جدید از نحوه‌ی اجرای بازی Ninja Gaiden: Master Collection منتشر شد
  2. ناشر Ninja Gaiden به دنبال معرفی بازی است که کاربران منتظرش هستند

Ratchet & Clank: Rift Apart

فرانچایز Ratchet & Clank نیاز به تعریف و تمجید ندارد. سونی با شروع هر نسل، نسخه جدیدی از آن را منتشر می‌کند تا قدرت سخت‌افزاری کنسول جدیدش را به رخ همگان بکشد. استدیو Insomniac Games با بازی Ratchet & Clank: Rift Apart وارد نسل نهم شده و می‌خواهد تمامی ویژگی‌های مهم پلی استیشن 5 را به تماشا بگذارد. این بازی از حافظه SSD کنسول به نحو احسن استفاده می‌کند و می‌توان در یک ثانیه میان دنیاهای موازی بازی جابه‌جا شد.

تریلر گیم پلی بازی Ratchet and Clank Rift Apart منتشر شد

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بدون شک مهم‌ترین بازی ماه خرداد است که داستان دو شخصیت بامزه را در دودنیای موازی روایت می‌کند؛ هدف اصلی شما جلوگیری از نابودی این دنیاهای موازی است، زیرا که دشمن با تمامی قدرت می‌خواهد نیروهای شمارا فلج کند. اضافه شدن شخصیت Rivet به بازی سروصدای زیادی میان طرفداران به پا کرده و اگر به دنبال تجربه شانزدهمین نسخه از این فرانچایز بامزه هستید، روز 11 ژوئن برابر با 21 خرداد، منتظر دریافت بازی برای پلی استیشن 5 باشید.

  1. بازی Ratchet & Clank به‌صورت رایگان در‌دسترس بازیکنان PS4 قرار می‌گیرد
  2. اطلاعات جدیدی از مکانیزم‌های بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

Dark Alliance

مگر می‌شود عاشق بازی‌های ویدیویی و دنیای فانتزی باشید و Dungeons & Dragons را نشنیده باشید. این بازی نقش‌آفرینی معمولاً دور یک میز انجام می‌شود و سناریوهای مختلفی را دربر می‌گیرد. تقریباً قاعده و مسیر خاصی در بازی وجود ندارد و همه‌چیز به خیال و قدرت تصور بازیکنان برمی‌گردد که برای خودشان سیاه‌چال بسازند و با سلاح‌ها و اکسیرهای مختلف به نبرد هیولاها بروند. اگر از عاشقان این بازی هستید، استودیو Tuque Games سورپرایز بزرگی برای شما دارد و آن‌هم بازی Dark Alliance است.

Dark Alliance دقیقاً بر اساس بازی سیاهچاله و اژدها ساخته‌شده و شخصیت‌هایی از رمان The Legend of Drizzt را هم در بردارد. به‌طور کلی چهار کاراکتر قابل‌کنترل وجود دارند که در مودهای تک نفره و مولتی پلیر در دسترس قرارگرفته‌اند. این بازی قرار است در روز 22 ژوئن برابر با 31 خرداد عرضه گردد.

تاریخ انتشار تمامی بازی های ماه خرداد

  1. Biomutant (PC, PS4, Xbox One) – May 25
  2. Erica (PC) – May 25
  3. Capcom Arcade Stadium (PC, PS4, Xbox One) – May 25
  4. King of Seas (PC, PS4, Xbox One, Switch) – May 25
  5. Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster (PC, PS4, Switch) – May 25
  6. Maneater (Switch, Steam) – May 25
  7. Weaving Tides (PC, Switch) – May 25
  8. MechWarrior 5: Mercenaries (Steam, Xbox Series X/S) – May 27
  9. Super Bomberman R Online (Steam, PS4, PS5, Switch) – May 27
  10. Earth Defence Force: World Brothers (PC, PS4, Switch) – May 27
  11. Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground (PC, PS4, Xbox One, Switch) – May 27
  12. World’s End Club (Switch) – May 28
  13. Wonder Boy: Asha in Monster World (PS4, Switch) – May 28
  14. Necromunda: Hired Gun (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S) – June 1
  15. World of Warcraft: Burning Crusade Classic (PC) – June 1
  16. Ghosts ‘n Goblins Resurrection (PC, PS4, Xbox One) – June 1
  17. Stonefly (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch) – June 1
  18. Hokko Life – Steam Early Access (PC) – June 3
  19. Open Country (PC, PS4, Xbox One) – June 3
  20. DC Super Hero Girls: Teen Power (Switch) – June 4
  21. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 (PC, PS4, Xbox One, Xbox Series X/S) – June 4
  22. Mighty Goose (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch) – June 5
  23. Chivalry 2 (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X) – June 8
  24. Final Fantasy 7 Remake Intergrade (PS5) – June 10
  25. Ninja Gaiden: Master Collection (PC, PS4, Xbox One, Switch) – June 10
  26. Guilty Gear Strive (PC, PS4, PS5) – June 11
  27. Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5) – June 11
  28. DariusBurst: Another Chronicle EX+ (PS4, Switch) – June 11
  29. Red Solstice 2: Survivors (PC) – June 17
  30. Dark Alliance (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S) – June 22

نظر شما در مورد مهم‌ترین بازی‌های خرداد 1400 چیست؟ کدام بازی به نظر شما موفق تر از بقیه خواهد بود؟

منبع: VG247

نوشته مهم‌ترین بازی‌های خرداد 1400 که باید تجربه کنید: از Biomutant تا Ratchet & Clank اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.