تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 15805

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالاً بعد از عرضه میزبان محتوای بیشتری باشد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالاً بعد از عرضه میزبان محتوای بیشتری باشد

بازی Kena: Bridge of Spirits ساخته استودیو Ember Lab یکی از هیجان‌انگیزترین آثار معرفی شده برای پلی استیشن 5 به شمار می‌آید که اتفاقاً برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. این اثر به..

بازی Kena: Bridge of Spirits ساخته استودیو Ember Lab یکی از هیجان‌انگیزترین آثار معرفی شده برای پلی استیشن 5 به شمار می‌آید که اتفاقاً برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. این اثر به لطف انیمیشن‌های سه بعدی هنری خود و اقتباس از منابع شرقی، به بازی مورد انتظاری بدل گشته است. در ادامه به جزئیات جدیدی می‌پردازیم که مورد این بازی منتشر شده‌اند.

مایک و جاش گریر موسسان استودیو Ember Lab در مصاحبه ماه فوریه 2021 میلادی مجله رسمی پلی استیشن در مورد نحوه حرکت و پشتیبانی از کنترلر دوال سنس سخن گفتند. همچنین در آن مصاحبه به ارواح Rot اشاره شد که می‌توانند هنگام حل معماها یا مبارزات به شما کمک کنند. حال مشخص شده است که کاربران می‌توانند با ورود به حلقه‌های مختلف داستان اوراحی را دنبال کنند که پیش‌زمینه کاملی دارند:

قطعاً فرصت‌های بیشتری برای حضور ارواح جانبی وجود دارد که ما نتوانستیم آن‌ها را وارد روند بازی کنیم. با این حال حلقه‌هایی مجزا در بازی گنجانده شده‌اند که شما می‌توانید آن‌ها را به این وسیله آزاد کنید.

بنابراین با وجود این که عرضه عناوین فرعی چندان محتمل و حتی لازم به نظر نمی‌رسد شاید ما شاهد محتوایی باشیم که بعد از عرضه نسخه پایه، به آن متصل شوند. این مورد می‌تواند کمک کند که داستان‌های بیشتری و جالب‌تری در بطن بازی ارائه شود و بازیکنان حتی پس از تجربه اصلی، باری دیگر به سوی آن بازگردند.

بازی Kena: Bridge of Spirits پس از تغییر تاریخ انتشار قبلی خود، طبق گفته سونی در مراسم CES 2021، در ماه مارس 2021 عرضه خواهد شد. با این حال اکنون متن مورد نظر از تاییدیه سونی حذف شده است و نمی‌توان به طور قاطع در این مورد تصمیم‌گیری کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و تاریخ انتشار اثر مذکور، وب‌سایت ما را دنبال کنید

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالاً بعد از عرضه میزبان محتوای بیشتری باشد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.