تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اکتبر 2021 - 13:01
کد خبر : 45988

تعداد دانلودهای تلگرام در گوگل پلی استور از مرز ۱ میلیارد گذشت

تعداد دانلودهای تلگرام در گوگل پلی استور از مرز ۱ میلیارد گذشت

تعداد دانلودهای تلگرام در گوگل پلی استور از مرز ۱ میلیارد گذشت تعداد دانلودهای تلگرام در فروشگاه گوگل پلی از مرز ۱ میلیارد گذشت که یک رکورد جدید برای این پلتفرم پیام‌رسانی محسوب می‌شود.
همانطور که می‌..

تعداد دانلودهای تلگرام در گوگل پلی استور از مرز ۱ میلیارد گذشت

تعداد دانلودهای تلگرام در فروشگاه گوگل پلی از مرز ۱ میلیارد گذشت که یک رکورد جدید برای این پلتفرم پیام‌رسانی محسوب می‌شود.

همانطور که می‌دانید تلگرام در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و حالا این پلتفرم امکان برگزاری تماس‌های ویدیویی ۱۰۰۰ نفره را دارد و همچنین از طریق آن می‌توان برای میلیون‌ها شنونده سخنرانی صوتی کرد. البته ۱ میلیارد دانلود گفته‌شده در گوگل پلی استور، به معنای همه دانلودهای این اپلیکیشن نیست، چراکه علاوه بر دستگاه‌های اندرویدی، دستگاه‌های آی او ای، کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های لینوکس و مک او اس هم از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط:

  • دورف: بعد از اختلال واتساپ ۷۰ میلیون کاربر جدید به تلگرام اضافه شده‌اند

  • ربات تلگرام چگونه کار می کند؟ ربات ها خطرناک هستند؟

تلگرام در بین کاربران روسی محبوبیت بسیار زیادی دارد و براساس یک تحقیق جدید، ترافیک این اپلیکیشن در روسیه بسیار بیشتر از مجموع ترافیک فیس بوک و واتس اپ است (۶.۸ درصد در برابر ۰.۵ درصد). ضمن اینکه اختلال اخیر در سرویس‌های فیس بوک باعث شد تا ۷۰ میلیون کاربر جدید به تلگرام اضافه شوند.

تلگرام

پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام، در این‌باره گفته بود:

تلگرام دیروز یک رکورد جدید در تعداد کاربران فعال روزانه خود به ثبت رساند. رشد روزانه تلگرام از میزان همیشگی فراتر رفت و ما شاهد ورود بیش از ۷۰ میلیون کاربر جدید در یک روز به این پلتفرم بودیم.

تلگرام هم‌اکنون در حالت تست قابلیت ارسال پیام‌های تبلیغی است و برای راه‌اندازی این سرویس قصد دارد یک وب‌سایت جدید ایجاد کند تا کسانی که قصد خرید محصولات تبلیغات را دارند بتوانند از آنجا اقدام کنند. هنوز قیمت تبلیغات در این پلتفرم مشخص نشده، اما ظاهراً طول متن این تبلیغات ۱۶۰ کاراکتر خواهد بود. تلگرام گفته است که کلیک‌های کاربران روی این تبلیغات را رهگیری نخواهد کرد و اطلاعات کاربران در رابطه با این تبلیغات را هرگز در اختیار شرکت‌های شخص‌ثالث قرار نخواهد داد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که تلگرام در آینده نزدیک چه قابلیت‌های دیگری برای پلتفرم خود ارائه می‌کند.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.