تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2022 - 19:31
کد خبر : 505727

خرید انواع پمپ تصفیه استخر و تجهیزات استخری

خرید انواع پمپ تصفیه استخر و تجهیزات استخری

شرایط خرید پمپ تصفیه استخر از سایزهای کوچک استاندارد تا مدل های بزرگ با سرعت متغیر و عملکرد سریع برای شما فراهم شده است. پمپ بدنه استیل مخصوص استخر ضد زنگ بوده و دوام بالایی دارد. هر محصول با مشخصات فنی مخصوص به خود عرضه می شود.  پمپ تصفیه استخر در یک نگاه وقتی صحبت

شرایط خرید پمپ تصفیه استخر از سایزهای کوچک استاندارد تا مدل های بزرگ با سرعت متغیر و عملکرد سریع برای شما فراهم شده است.

پمپ بدنه استیل مخصوص استخر ضد زنگ بوده و دوام بالایی دارد. هر محصول با مشخصات فنی مخصوص به خود عرضه می شود.

 پمپ تصفیه استخر در یک نگاه

وقتی صحبت از پمپ تصفیه استخر می شود در واقع منظور محصولی است که شامل موتور الکتریکی، پروانه و دیفیوزر به همراه محفظه مخصوص است. این پمپ ها به صورتی طراحی شده اند که به کمک نیروی گریز از مرکز می توانند آب استخر را تحت فشار قرار دهند. در صورتی که پمپ روی زمین قرار بگیرد از نیروی گرانش زمین استفاده می کند.

در واقع یک سری لوله ها و فیلترها اجرا می شوند که سبب می شوند آب استخر به درستی هدایت شود. پمپ تصفیه استخر سبب می شود تا سیستم نظافتی به درستی اجرا شود. یعنی نبود پمپ اصلی عملیات تصفیه آب را با مشکل زیادی روبرو می کند. بسیار مهم است که از برنامه کارکرد پمپ اصلی اطلاعات کافی داشته باشیم و همه جوانب را بسنجیم.

راهنمای خرید پمپ بدنه استیل استخر

برای خرید پمپ استخری نیاز است یک سری نکات به دقت بررسی شود. نکته اول فاصله موتورخانه تا استخر است. نیاز است ارزیابی کنید که افت فشار به چه میزان است. همینطور می بایست وضعیت فیلتر و اتصالات و مبدل های حرارتی نیز شناسایی شود.

پمپ استخری می بایست با فیلتر استخر سازگاری داشت باشد. دقت کنید که ظرفیت فیلتر و حجم آب مورد نیاز بسیار پر اهمیت است و شرایط مخصوص به خود دارد. از سوی دیگر نیاز است که ارتفاع موتورخانه نسبت به استخر بررسی شود. این ارتفاع به ارزیابی دقیق هد پمپ استخر کمک زیادی می کند. برای هواگیری بهتر و آسانتر پمپ نیاز است که از مدل های خودمکش استفاده نمایید.

خرید انواع پمپ تصفیه استخر و تجهیزات استخری

پمپ تصفیه استخر نیاز به الکتروموتور برای مکش بهتر دارد. از برق سه فاز و تک فاز برای نیروی الکتروموتور استفاده می شود. به طور کلی پمپ و الکتروموتور به هم کول شده و روی شاسی قرار می گیرند. این عملکرد سبب می شود تا عملیات پمپاژ به درستی صورت بگیرد.

قیمت پمپ تصفیه استخر

برای خرید پمپ تصفیه استخر قطعاً موضوعی که ذهن شما را مشغول می کند قیمت نهایی آن است. 4 عامل اصلی در قیمت گذاری پمپ استخری تاثیر می گذارد که شامل عملکرد کم صدا، نوع جنس بدنه یا پوسته، جنس پروانه، هد و دبی پمپ است.

مثلاً اولین عامل قیمت گذاری پمپ استخری عملکرد کم صدای آن است. برای اینکه این پمپ ها صدای کمی ایجاد نمایند سه فاکتور مهم در نظر گرفته می شود. فاکتور اول مربوط به نرخ شارش حجمی است. در واقع می بایست بررسی شود که میزان پمپاژ آب در طول 60 ثانیه چقدر است. مورد بعدی سطح فشار است. در نهایت نیز موضوع پروانه مطرح است.

جنس پروانه نقش مهمی در عملکرد پمپ تصفیه استخر دارد. پروانه ها معمولاً از جنس برنج یا استیل طراحی شده اند. به طور کلی جنس استیل کارایی بالاتری برای کاهش صدا خواهد داشت.

جنس بدنه استیل برای پمپ ها سبب می شود تا مقاومت بالاتری داشته باشد. به هر حال جنس پمپ بدنه استیل استخر می بایست به صورتی باشد که در مقابل خوردگی دوام بالایی داشته باشد. ترکیب پلاستیک و پلیمر نیز برای بدنه پمپ تصفیه استخر استفاده می شود.

هد پمپ استخر نشان دهنده میزان مقاومت پمپ است. دبی نیز مقدار آبی را نشان می دهد که در یک واحد زمانی توسط پمپ جابجا می شود. این دو پارامتر با هم در ارتباط هستند.

سفارش پمپ جارویی استخر با نازلترین قیمت

پمپ جاروی استخر یکی از تجهیزات مهم استخری محسوب می شود. این پمپ ها به شکل خاصی طراحی شده اند و سبب جمع آوری همه زباله های موجود در استخر می شوند. دیواره ها و سطوح استخر به واسطه وجود مواد شیمیایی معمولاً شامل یک سری لک های خاص است و پمپ جارویی استخر می تواند انتخاب مناسبی برای از بین بردن آلودگی ها باشد.

خرید انواع پمپ تصفیه استخر و تجهیزات استخری

در صورتی که قصد شما خرید پمپ جارویی استخر است می بایست به اندازه و نوع استخر دقت داشته باشید. از سوی دیگر ساعت کارکرد جارو را بسنجید. بسیار مهم است که طول شلنگ نیز مشخص شده باشد.

مشخصات فنی پمپ بدنه استیل ابارا در مجموعه پمپ هایپر مارکت قید شده است به این ترتیب می توانید با بررسی حداکثر دما، حداکثر عمق غوطه وری و همینطور نوع آب بندی این محصول را سفارش دهید. خوشبختانه پمپ تصفیه استخر در مدل های متنوعی تولید شده است و هر یک از نظر عملکرد شرایط مخصوص به خود را دارد. شما می توانید محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کنید. این پمپ ها از نظر عملکرد بسیار عالی هستند.

در خرید پمپ تصفیه استخر اگر نمی دانید کدام نوع مناسب تر است می توانید از مشاوران فروش پمپ هایپرمارکت بخواهید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.