تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 22:07
کد خبر : 502605

خرید و اجاره سرور اختصاصی ایران و اروپا از هاستینگ سرور پارس

خرید و اجاره سرور اختصاصی ایران و اروپا از هاستینگ سرور پارس

حتما نباید یک سازمان یا ارگان بزرگ باشید تا سرور اختصاصی خریداری کنید، اگر شما توسعه دهنده وب و اپلیکیشن هستید؛ نیاز به سرعت بالا، پهنای باند و دسترسی مناسب برای نصب هرگونه نرم افزار یا برقراری امنیت بیشتر خواهید داشت. خرید سرور اختصاصی با توجه به موقعیت جغرافیایی و منابعی که نیاز دارید؛ نیازمند

حتما نباید یک سازمان یا ارگان بزرگ باشید تا سرور اختصاصی خریداری کنید، اگر شما توسعه دهنده وب و اپلیکیشن هستید؛ نیاز به سرعت بالا، پهنای باند و دسترسی مناسب برای نصب هرگونه نرم افزار یا برقراری امنیت بیشتر خواهید داشت. خرید سرور اختصاصی با توجه به موقعیت جغرافیایی و منابعی که نیاز دارید؛ نیازمند دانشی است که در این مطلب به آن می پردازیم.

سرور اختصاصی چیست؟

یک سرور اختصاصی که آنرا dedicated server نیز می نامند؛ منابعی را به صورت اختصاصی به وب سایت ها ارائه می کند که موجب افزایش بهره وری و کیفیت کارایی سایت می شود. در حقیقت دو نوع سرور اختصاصی خواهیم داشت. سرور اختصاصی مجازی و سرور اختصاصی معمولی که انتخاب هر یک بسته به عملکرد؛ قدرت سخت افزاری و هزینه شما خواهد داشت.

مزایای سرور اختصاصی چیست؟

  • امکان ارتقای منابعرا دارند.
  • عدم رو به رو شدن با کمبود منابع در آن
  • قدرتمند بودن و عملکرد بالای سرور اختصاصی
  • امکان ایجاد چند ماشین مجازی بر روی سرور اختصاصی
  • امنیت بالا در یک محیط خصوصی برای وب سایت شما

هزینه سرور اختصاصی چقدر است؟

اولین مسئله ای که برای راه اندازی سرور اختصاصی برای شما دغدغه خواهد بود؛ قیمت و هزینه سرور اختصاصی می باشد. پارامترهای زیادی در تعیین قیمت سرور اثرگذار خواهد بود. سرور اختصاصی کمک می کند تا سایت شما بصورت اختصاصی میزبانی شود و از منابعی نظیر پردازنده، RAM، فضای دخیره‌ سازی اطلاعات، جایگاه قرارگیری در رک و پهنای باند کاملا اختصاصی بهره مند می شود.

شاید بپرسید چرا خرید سرور با هزینه بالا انجام می شود؟ دلیل آن این است که شما علاوه بر خرید سرور؛ از بک آپ گیری و مدیریت سرور و هزینه های لایسنس بهره مند شوید. یک راه برای کاهش هزینه خرید سرور اختصاصی ؛ اجاره سرور به صورت سالانه است که بصرفه تر خواهد بود.

تفاوت سرور مجازی و سرور اختصاصی چیست؟

اولین تفاوتی که سرور مجازی با سرور اختصاصی خواهد داشت، در این است که سرور اختصاصی منابع کامل سخت افزار و نرم افزاری را در اختیار کاربران قرار می دهد، پس نسبت به سرور مجازی هزینه بیشتری دارد.

در سرور مجازی به دلیل آنکه چندین سایت روی یک سرور میزبانی می شود و از مجازی ساز برای سرویس دهی به سایت ها استفاده می کند، هزینه مناسب تری خواهد داشت.

راه اندازی سرور اختصاصی

اگر سرور خود را هنوز انتخاب نکرده اید و نمی دانید بهترین سرور اختصاصی کدام است؟ می توانید از مشاورین و متخصصین خرید سرور بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین روند راه اندازی سرور اختصاصی پس از نصب را از آنها بیاموزید.

استفاده از کنترل پنل برای سرور امکان پذیر است؟

کارایی استفاده از کنترل پنل در این است که با ساده سازی فرآیندهای ایجاد پایگاه داده؛ مدیریت فایل های سایت و … کمک می کند تا شما بصورت حرفه ای تر و سریع تری فعالیت های خود را انجام دهید.

از جمله پنل های پرکاربرد برای مدیریت بهتر هاست و سرور؛ پلسک، سی پنل و دایرکت ادمین می باشد و شما می توانید از شرکت خرید سرور اختصاصی بخواهید تا با پرداخت هزینه ای بیشتر؛ این قابلیت را با توجه به سیستم عامل سرور شما فعال کند.

سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی2

اگر به دنبال یک سرویس آسان و سریع هستید که برای سازمان ها و ادارات دولتی استفاده کنید؛ سرور اختصاصی ایران سرورپارس گزینه مناسبی است. این سرویس از امنیت، سرعت و قابلیت بازدید بالایی برخوردار است.

با استفاده از این سرویس، شما می توانید تا 4 برابر سرعت دسترسی کاربران به سایت خود را افزایش دهید. این نکته را مد نظر بگیرید که سرعت سایت، یکی از فاکتورهای مهم سئو می باشد که بصورت غیر مستقیم بر افزایش رتبه سایت شما اثر گذار خواهد بود.

سرور اختصاصی آلمان سرور پارس

سرور اختصاصی آلمان سرور پارس ؛ از دیتاسنتر Hetzner ارائه شده که از بزرگترین دیتاسنترهای اروپا به شمار می آید. این سرویس برای راه اندازی وب سایت با هزینه پایین، مورد توجه کاربران قرار می گیرد. مزیت سرور اختصاصی آلمان این است که با استفاده از این سرور شما می توانید تا 32 عدد آی پی خریداری کنید.

از دیگر ویژگی های آن؛  امکان ایجاد KVM و استفاده از پنل اختصاصی جهت ریبوت سرور می باشد که مورد توجه است. شما می توانید با خرید سرور اختصاصی آلمان ؛ بودجه خود را مدیریت کرده و برای منابع مورد نیاز خود هزینه پرداخت کنید. پنل مدیریتی قوی نیز از ویژگی های سرور اختصاصی آلمان است که با سیستم‌ عامل لینوکس و ویندوز ارائه می شوند.

سرور اختصاصی انگلستان

سرور اختصاصی انگلستان سرور پارس یکی دیگر از سرویس های سرور اختصاصی اروپا است که در این شرکت ارائه می شود. این سرویس در دیتاسنتر باکیفیت Redstation میزبانی می شود و در پلن های متفاوتی ارائه می شود.

سرور اختصاصی انگلستان دارای پورت قوی و نامحدود است. به همین دلیل برای سرورهای دانلود مناسب است. اگر نوع خدمات ارائه شده در سایت شما از نوع فایل های دانلودی است و بازدید کنندگان بالایی دارید، پیشنهاد می شود از سرور اختصاصی انگلستان سرور پارس استفاده کنید.

همچنین قابل ذکر است که کسانی که به آی پی انگلستان نیاز دارند نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند تا آی پی انگلستان ثابت داشته باشند.

سرور اختصاصی ایران یا خارج؟

سوالی که همیشه کاربران از ما میپرسند این است که سرور ایرانی بهتر است یا سرور خارجی؟ برای آنکه بهتر بتوانید در این مورد تصمیم گیری کنید؛ بهترین راهکار این است که به موقعیت مکانی کاربران خود دقت کنید. اگر شما سایتی دارید که بیشتر بازدیدکنندگان آن داخل ایران هستند؛ بهتر است از سرور اختصاصی ایرانی استفاده کنید. حتی اگر کاربران شما در ایران هستند اما میزان درخواست ارسالی از کاربر به سمت سرور کم می باشد؛ شما می توانید اقدام به خرید سرور آلمان با قیمت ارزان کرده و هزینه های وب سایت خود را کاهش دهید.

آیا نیاز به خرید سرور اختصاصی دارم؟

برای آنکه تشخیص دهید نیاز به خرید سرور اختصاصی دارید یا خیر؛ ابتدا لازم است میزان مصرف منابع را در سایت خود بررسی کنید. برای این موضوع فاکتورهایی نظیر میزان پردازنده، RAM، فضای ذخیره سازی داده، ترافیک ماهانه سایت خود را بدست آورده تا ببینید آیا نیاز به منابع سخت افزاری بیشتری از آن دارید تا بتوانید خدمات بهتری در سایت خود ارائه کنید؟

همچنین با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه کسب و کارتان، می توانید به سرور مجازی نیز فکر کنید. چراکه سرور مجازی مناسب کسب و کارهای کوچک تر است و شما می توانید امکانات فوق العاده ای را با قیمت ارزان تر دریافت کنید. برای تصمیم گیری در این مورد می توانید با کارشناسان فروش سرور پارس در ارتباط باشید.

از کجا سرور اختصاصی تهیه کنم؟

شما می توانید همین حالا برای راه اندازی وب سایت خود از سرور های باکیفیت و سرعت بالای سرور پارس همچون سرور مجازی، سرور اختصاصی و سرور اختصاصی مجازی که دارای فضای ذخیره سازی SSD می باشد سفارش داده و استفاده کنید.  سرور پارس ، ارائه دهنده خدمات هاستینگ در کشور؛ با تکیه بر اعتماد شما عزیزان در جهت جلب رضایت شما گام برداشته و خدمات خود را ارائه می کند. سرور اختصاصی سرور پارس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.