تاریخ انتشار : جمعه 11 مارس 2022 - 6:05
کد خبر : 503428

اپل مک بوک های مجهز به تراشه M2 را در سال جاری روانه بازار می کند

اپل مک بوک های مجهز به تراشه M2 را در سال جاری روانه بازار می کند

اپل مک بوک های مجهز به تراشه M2 را در سال جاری روانه بازار می کند اپل چند روز پیش رویداد Peak Performance خود را برگزار کرد و در جریان آن به معرفی محصولاتی مانند آیفون SE 2022، آیپد ایر جدید، مک استود..

اپل مک بوک های مجهز به تراشه M2 را در سال جاری روانه بازار می کند

اپل چند روز پیش رویداد Peak Performance خود را برگزار کرد و در جریان آن به معرفی محصولاتی مانند آیفون SE 2022، آیپد ایر جدید، مک استودیو و استودیو دیسپلی پرداخت. با این وجود، این شرکت هنوز از چند محصول دیگر خود رونمایی نکرده است.

بر اساس گزارش‌های جدید، اپل قصد دارد تا در سال جاری میلادی دو نسخه‌ی جدید از لپ تاپ‌های سری مک بوک را به بازار عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که این شرکت تا چند ماه دیگر از تراشه‌ی M2 به عنوان جانشین تراشه‌ی قدرتمند M1 رونمایی خواهد کرد. گمانه‌زنی‌های اخیر به استفاده‌ی مک بوک پرو و مک بوک ایر جدید از این تراشه اشاره داشته‌اند. علاوه بر این، گفته می‌شود که اپل لپ تاپ مک بوک پرو را با نام مک بوک روانه‌ی بازار می‌کند و کلمه‌ی “پرو” را از نام آن حذف خواهد کرد.

نظر شما در مورد مک بوک‌های شرکت‌ اپل چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به لپ تاپ‌های جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.